d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1161718192051Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 01:51pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:25)
du meningen du läste gick inte så bra och fårsta såg jag nu


Jag tycker du borde kolla om du kanske inte har dyslexi ja, stök i klassen behöver inte betyda att man har svårt för svenska wink.gif
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:52pm
Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 20:51)
Jag tycker du borde kolla om du kanske inte har dyslexi ja, stök i klassen behöver inte betyda att man har svårt för svenska wink.gif


här kommer killen "med" sympati ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 01:57pm
18 sidor på lite mer än 3 timmar ohmy.gif
gj thumbsup.gif

edit:
replies: 174
views: 97

This post was edited by Simun on Feb 9 2009 01:59pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 9 2009 01:58pm
Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 20:51)
Jag tycker du borde kolla om du kanske inte har dyslexi ja, stök i klassen behöver inte betyda att man har svårt för svenska wink.gif


Jo för fan var verkligen ett tag sen vi snackade biggrin.gif

Vet inte om det här är rätt tråd men känns inte speciellt on topic ändå så ^^

Just nu går jag och väntar på operation, ska nog börja plugga i gbg till hösten också.

Vad göru själv?

Spammar på jsp iallafall ser jag biggrin.gif
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:58pm
neje okej
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:59pm
ja nu är det kul igen
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:00pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:59)
ja nu är det kul igen


vad har hänt i tråden? orkar inte läsa igenom 15 sidor. fick du nå mer fg? ohmy.gif
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 02:00pm
Quote (RistVaLL @ Mon, Feb 9 2009, 07:45pm)
tss glöm det,.. lär inte va snäll mot nån som ser ut som dogge doggelito!

åk hem och dö!


xD

Ristvall e fan på hugget idag biggrin.gif

Quote (Simun @ Mon, Feb 9 2009, 08:00pm)
vad har hänt i tråden? orkar inte läsa igenom 15 sidor. fick du nå mer fg? ohmy.gif


Börja med o sätt in så du ser typ ehm 50posts / page lr va d är.
han fick 100 av 1000

Quote (hestJaevel @ Mon, Feb 9 2009, 08:01pm)
Han började grina, ville ha slagsmål, och sen berättade han (eller hans kompis) att han iallafall skulle sluta på jsp eller d2, och börja lira cs


biggrin.gif


Sålångt har inte ens jag kommit med cs. måste bläddra lite ^^

This post was edited by EmiJ on Feb 9 2009 02:01pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 9 2009 02:01pm
Quote (Simun @ Mon, 9 Feb 2009, 21:00)
vad har hänt i tråden? orkar inte läsa igenom 15 sidor. fick du nå mer fg? ohmy.gif


Han började grina, ville ha slagsmål, och sen berättade han (eller hans kompis) att han iallafall skulle sluta på jsp eller d2, och börja lira cs


biggrin.gif
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 02:02pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 21:52)
här kommer killen "med" sympati ^^


men vadå, ärligt men i välmån smile.gif e ju för hans eget bästa.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1161718192051Next
Add Reply New Topic New Poll