d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1169716981699170017015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 10 2012 02:58am
Quote (Orvar @ 10 May 2012 10:53)
jo, å andra sidan e d ju fan helt sjukt att man inte kan lita på nån längre, inte ens folk som man har pratat & lirat med i xxx timmar


Det är D2, viktigare än livet för många fortfarande.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 10 2012 03:01am
Quote (PlaaD @ May 10 2012 09:58am)
Det är D2, viktigare än livet för många fortfarande.


jo, men det är ju helt sjukt att det faktiskt är så

ska fan göra en guide på hur man lättast blir scammad, jag menar, jag är ju ändå erfaren o.o

This post was edited by Orvar on May 10 2012 03:04am
Member
Posts: 27,411
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,000.00
May 10 2012 03:41am
Quote (Orvar @ 10 May 2012 11:01)
jo, men det är ju helt sjukt att det faktiskt är så

ska fan göra en guide på hur man lättast blir scammad, jag menar, jag är ju ändå erfaren o.o




Är det allt (sälj accet med?)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 10 2012 03:46am
Quote (Orvar @ 10 May 2012 11:01)
jo, men det är ju helt sjukt att det faktiskt är så

ska fan göra en guide på hur man lättast blir scammad, jag menar, jag är ju ändå erfaren o.o


://


morsning gubbs, hänter?
vaknade 11, känns jävligt skönt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 10 2012 04:05am
Quote (ChingeR @ 10 May 2012 11:46)
://


morsning gubbs, hänter?
vaknade 11, känns jävligt skönt


Tänkte vakna mellan 9-10 då jag somna rätt sent igår, vakna vid 07 (låg och drog mig dock) pga hantverkare hos grannarna, finns inget bättre än att vakna till cirkelsåg...
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 10 2012 04:07am
Quote (PlaaD @ 10 May 2012 12:05)
Tänkte vakna mellan 9-10 då jag somna rätt sent igår, vakna vid 07 (låg och drog mig dock) pga hantverkare hos grannarna, finns inget bättre än att vakna till cirkelsåg...


bor precis bredvid täby centrum, och de bygger om här...
10st lyftkranar och det sprängs hela tiden :S
när de arbetade precis bredvid mig och sprängde på morgonen så vaknade man ju av jordbävningar o skit typ
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 10 2012 04:09am
Quote (ChingeR @ May 10 2012 10:07am)
bor precis bredvid täby centrum, och de bygger om här...
10st lyftkranar och det sprängs hela tiden :S
när de arbetade precis bredvid mig och sprängde på morgonen så vaknade man ju av jordbävningar o skit typ


lyftkranar är i silent mode
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 10 2012 04:24am
Quote (R4mses @ 10 May 2012 12:09)
lyftkranar är i silent mode


ja men noterade bara det som extragrej, då vet man att det är storbygge!
själva bergssprängningen är de jobbiga
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 10 2012 04:35am
Quote (ChingeR @ 10 May 2012 12:07)
bor precis bredvid täby centrum, och de bygger om här...
10st lyftkranar och det sprängs hela tiden :S
när de arbetade precis bredvid mig och sprängde på morgonen så vaknade man ju av jordbävningar o skit typ


:lol:
Låter riktigt fejnt ju!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 10 2012 05:31am
Quote (c00kie_m0nster @ May 10 2012 10:41am)
Är det allt (sälj accet med?)


Nepp, bara mitt acc
Go Back To Svenska Topic List
Prev1169716981699170017015001Next
Closed New Topic New Poll