Quote (PlaaD @ 10 May 2012 12:05)
Tänkte vakna mellan 9-10 då jag somna rätt sent igår, vakna vid 07 (låg och drog mig dock) pga hantverkare hos grannarna, finns inget bättre än att vakna till cirkelsåg...
bor precis bredvid täby centrum, och de bygger om här...
10st lyftkranar och det sprängs hela tiden :S
när de arbetade precis bredvid mig och sprängde på morgonen så vaknade man ju av jordbävningar o skit typ