☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
168
169
170
171
172
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96286
Replies: 4038
Track Topic
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#1691
Apr 12 2013 02:48pm
Quote (Fest @ Apr 12 2013 10:46pm)
gör ett game då så fixar jag en åt dig
kanske är dåliga stats men nånting iallafall
Pmar dig efter mitt baalrun, jag är ute efter skitstats ändå! Spelar ingen roll!
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#1692
Apr 12 2013 05:36pm
Quote (Hellgren @ Apr 12 2013 09:27pm)
Ja klart, men sorc är då fan ingen höjdare
sorc är op
Inte sugen på druid/nec/assa anyway
FG_PLZ
Member
Posts: 487
Joined: Dec 8 2008
Gold
:
0.28
Warn: 10%
#1693
Apr 12 2013 05:37pm
Quote (fideuu @ 12 Apr 2013 20:24)
Synd så hade allt expirat ^^
Så bygger en mf sorc, försöka farma upp lite items.
Behöver dock en low anni* som är helt omöjlig att hitta någon som har -.-
posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#1694
Apr 12 2013 11:34pm
Quote (FG_PLZ @ 13 Apr 2013 00:37)
posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig
Gold: 0.28
scrammer mucho?
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#1695
Apr 13 2013 02:33am
mfade nästan hela natten slutade med temp ban
Quote (FG_PLZ @ Apr 13 2013 01:37am)
posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig
självklart gör jag detta!
Hellgren
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold
:
3,007.00
#1696
Apr 13 2013 02:42am
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 00:36)
sorc är op
Inte sugen på druid/nec/assa anyway
nja de vette fan, men om du ej gillar något annat så kör sorc du
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1697
Apr 13 2013 05:53am
någon mer än jag som får unhandled exception när jag försöker starta d2 i fullscreen?
funkar prima i windowed...
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#1698
Apr 13 2013 05:58am
Quote (Simon @ Apr 13 2013 01:53pm)
någon mer än jag som får unhandled exception när jag försöker starta d2 i fullscreen?
funkar prima i windowed...
Jag har samma problem, har inte orkat bry mig då jag nöjjer mig med window mode
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1699
Apr 13 2013 06:23am
funkar om man ändrar till 2d... men vad är vitsen då liksom. fan vad drygt!
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#1700
Apr 13 2013 06:40am
Quote (Simon @ Apr 13 2013 02:23pm)
funkar om man ändrar till 2d... men vad är vitsen då liksom. fan vad drygt!
fyfan, har du testat att googla det?
antar att du har det, drygt som fan :/
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
168
169
170
171
172
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact