d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1168169170171172404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 02:48pm
Quote (Fest @ Apr 12 2013 10:46pm)
gör ett game då så fixar jag en åt dig :) kanske är dåliga stats men nånting iallafall


Pmar dig efter mitt baalrun, jag är ute efter skitstats ändå! Spelar ingen roll!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 12 2013 05:36pm
Quote (Hellgren @ Apr 12 2013 09:27pm)
Ja klart, men sorc är då fan ingen höjdare :)


sorc är op
Inte sugen på druid/nec/assa anyway :(
Member
Posts: 487
Joined: Dec 8 2008
Gold: 0.28
Warn: 10%
Apr 12 2013 05:37pm
Quote (fideuu @ 12 Apr 2013 20:24)
Synd så hade allt expirat ^^
Så bygger en mf sorc, försöka farma upp lite items.
Behöver dock en low anni* som är helt omöjlig att hitta någon som har -.-


posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 12 2013 11:34pm
Quote (FG_PLZ @ 13 Apr 2013 00:37)
posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig


Gold: 0.28

scrammer mucho?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 02:33am
mfade nästan hela natten slutade med temp ban :(

Quote (FG_PLZ @ Apr 13 2013 01:37am)
posta bild på dig utan tröja när du står på ett ben och en "namnskylt" med ditt nick så köper jag en unid anni till dig


självklart gör jag detta!

Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Apr 13 2013 02:42am
Quote (Mikob @ 13 Apr 2013 00:36)
sorc är op
Inte sugen på druid/nec/assa anyway :(


nja de vette fan, men om du ej gillar något annat så kör sorc du :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2013 05:53am
någon mer än jag som får unhandled exception när jag försöker starta d2 i fullscreen? :( funkar prima i windowed...
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 05:58am
Quote (Simon @ Apr 13 2013 01:53pm)
någon mer än jag som får unhandled exception när jag försöker starta d2 i fullscreen? :( funkar prima i windowed...


Jag har samma problem, har inte orkat bry mig då jag nöjjer mig med window mode :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2013 06:23am
funkar om man ändrar till 2d... men vad är vitsen då liksom. fan vad drygt!
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 13 2013 06:40am
Quote (Simon @ Apr 13 2013 02:23pm)
funkar om man ändrar till 2d... men vad är vitsen då liksom. fan vad drygt!


fyfan, har du testat att googla det?
antar att du har det, drygt som fan :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1168169170171172404Next
Add Reply New Topic New Poll