d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1167168169170171404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 12 2013 02:07pm
Quote (Hellgren @ Apr 12 2013 07:44pm)
Lmk om någon vill köra lite pvp, var ett tag sen men men, d2 is nice!


Värt att bygga ihop något?
esmbfb ?????
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 02:14pm
Hur kommer det sig att en low anni är det svåraste att hitta?
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 12 2013 02:20pm
Så det spelas fortfarande? Blir nästan lite stolt...
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 02:21pm
Quote (Fest @ Apr 12 2013 10:20pm)
Så det spelas fortfarande? Blir nästan lite stolt...


Började igår igen haha :D
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 12 2013 02:22pm
Quote (fideuu @ Apr 12 2013 08:21pm)
Började igår igen haha :D


Hehe, har kikat in ett par gånger nu den senaste veckan jag med!
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 02:24pm
Quote (Fest @ Apr 12 2013 10:22pm)
Hehe, har kikat in ett par gånger nu den senaste veckan jag med!


Synd så hade allt expirat ^^
Så bygger en mf sorc, försöka farma upp lite items.
Behöver dock en low anni* som är helt omöjlig att hitta någon som har -.-

This post was edited by fideuu on Apr 12 2013 02:24pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Apr 12 2013 02:27pm
Quote (Mikob @ 12 Apr 2013 21:07)
Värt att bygga ihop något?
esmbfb ?????


Ja klart, men sorc är då fan ingen höjdare :)
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 12 2013 02:33pm
Quote (fideuu @ Apr 12 2013 08:24pm)
Synd så hade allt expirat ^^
Så bygger en mf sorc, försöka farma upp lite items.
Behöver dock en low anni* som är helt omöjlig att hitta någon som har -.-


Synd att du förmodligen spelar ladder, annars hade jag haft en åt dig :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 02:34pm
Quote (Fest @ Apr 12 2013 10:33pm)
Synd att du förmodligen spelar ladder, annars hade jag haft en åt dig :)


Spelar faktiskt nl :D
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Apr 12 2013 02:46pm
Quote (fideuu @ Apr 12 2013 08:34pm)
Spelar faktiskt nl :D


gör ett game då så fixar jag en åt dig :) kanske är dåliga stats men nånting iallafall
Go Back To Svenska Topic List
Prev1167168169170171404Next
Add Reply New Topic New Poll