d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1167168169170171231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 30 2010 11:51am
Quote (fotosyntEz @ Oct 30 2010 06:45pm)
detta vardock inte lika roligt


hi noob
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 30 2010 12:11pm
Quote (fotosyntEz @ 30 Oct 2010 18:45)
detta vardock inte lika roligt


cry much?
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 30 2010 12:13pm
Quote (AsDrake @ Oct 30 2010 07:11pm)
cry much?


...................... y
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 1 2010 01:23am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 1 2010 10:21am


9 minutes of win B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 1 2010 02:27pm
Quote (Errorz @ 30 Oct 2010 12:34)
Helvete vad Litttle_brother spammar denna topic typ multi postar hela tiden


Man kan max ha 1 youtube slot per post, och inte mitt fel att så få postar här (förutom spammers som dig då).

Spamma inte.


Quote (fotosyntEz @ 30 Oct 2010 19:32)
Hotellgästen Errorz : Vilken ful tavla som hänger på väggen.
- Ursäkta, med det är en spegel.


vouch



Quote (fotosyntEz @ 30 Oct 2010 19:45)
detta vardock inte lika roligt


dubbel vouch


Quote (Errorz @ 30 Oct 2010 19:48)
Det var inte ens menat att vara roligt dumbass


alltså ska det inte ens vara i denna topic, sluta spamma.


Quote (Ekaan @ 1 Nov 2010 09:23)
http://img153.imageshack.us/img153/2699/kaap.jpg


LOL 5/5 :thumbsup:


Quote (Nickeee @ 1 Nov 2010 18:21)
http://www.youtube.com/watch?v=ND4ZaqCU2nA

9 minutes of win B)


Ont att slå skallen i backen 9 minuter irad :/
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 1 2010 02:31pm
Quote (fotosyntEz @ 30 Oct 2010 19:32)
Hotellgästen Errorz : Vilken ful tavla som hänger på väggen.
- Ursäkta, med det är en spegel.


hahahahaa

jätterolig historia

att sedan rövdraken inte skrattar beror på att han är öm därbak

pappa hade fest igår...

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 6 2010 06:37am
Kungen<3

http://video.se.msn.com/watch/video/oj-det-var-manga-har/1nk3jow17

e; OJ! Det var många här.

This post was edited by Yllegarnet on Nov 6 2010 06:38am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 9 2010 02:49pm
epic snake troll på youtube
kolla där så ser man texten , haha :P
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 14 2010 07:10pm
Försök att kolla på detta utan att skratta eller le :D



This post was edited by Yllegarnet on Nov 14 2010 07:39pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1167168169170171231Next
Add Reply New Topic New Poll