d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1166167168169170404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 12 2013 09:38am
Quote (fideuu @ Apr 12 2013 04:00pm)
Antar att man skippar anni då, inte hittat en anni på under 15fg ^^


Jag kanske har ltie skräp du kan få till en mf sorc.

jag ska börja pvpa lite igen tänkte jag, någon som spelar fortf? (:
Tänkte slänga ihop en esmbfb sorc tror jag
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 12 2013 09:44am
Quote (Intenso8 @ 12 Apr 2013 17:36)
trodde han mena en sorc i början på ladder :)



anni letar du fram själv genom att söka games med olika ipn :)


Äh, riktiga män kör med selffounds och tigger gear av folk som bottar :ph34r:


Quote (Mikob @ 12 Apr 2013 17:38)
Jag kanske har ltie skräp du kan få till en mf sorc.

jag ska börja pvpa lite igen tänkte jag, någon som spelar fortf? (:
Tänkte slänga ihop en esmbfb sorc tror jag


Jag spelar inte nonladder men jag har lite random saker jag skulle kunna sälja ^^ nån 20/20 anni och ett par 20/5 scs vet jag att jag har iaf
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 09:47am
Quote (Mikob @ Apr 12 2013 05:38pm)
Jag kanske har ltie skräp du kan få till en mf sorc.

jag ska börja pvpa lite igen tänkte jag, någon som spelar fortf? (:
Tänkte slänga ihop en esmbfb sorc tror jag


Pma mig game om du har tid nu :)
/e
är i trade11/11 bara att komma :D

This post was edited by fideuu on Apr 12 2013 09:49am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 12 2013 10:03am
Quote (fideuu @ Apr 12 2013 04:47pm)
Pma mig game om du har tid nu :)
/e
är i trade11/11 bara att komma :D


jag pmar dig ikväll (:
inte tid riktigt nu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 10:04am
Quote (Mikob @ Apr 12 2013 06:03pm)
jag pmar dig ikväll (:
inte tid riktigt nu


Gör det, har tid närsom!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 12 2013 10:07am
Quote (SCXiao @ 12 Apr 2013 16:44)
Äh, riktiga män kör med selffounds och tigger gear av folk som bottar :ph34r:




Jag spelar inte nonladder men jag har lite random saker jag skulle kunna sälja ^^ nån 20/20 anni och ett par 20/5 scs vet jag att jag har iaf


du behövde ju inte snylta gear du fick ju gear utan att fråga av mig jue :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 12 2013 10:21am
Quote (SCXiao @ Apr 12 2013 04:44pm)
Äh, riktiga män kör med selffounds och tigger gear av folk som bottar :ph34r:




Jag spelar inte nonladder men jag har lite random saker jag skulle kunna sälja ^^ nån 20/20 anni och ett par 20/5 scs vet jag att jag har iaf


Tror jag har lite skit liggandes också, dock inget till användning för en esmbfb ^^
någon kan ju fixa fram en anni+shako+cta+random spirit till fideuu?
han fick min mf sorc förutom typ griffon + cta och anni

This post was edited by Mikob on Apr 12 2013 10:29am
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 11:58am
Quote (Mikob @ Apr 12 2013 06:21pm)
Tror jag har lite skit liggandes också, dock inget till användning för en esmbfb ^^
någon kan ju fixa fram en anni+shako+cta+random spirit till fideuu?
han fick min mf sorc förutom typ griffon + cta och anni


Har fixat allt förutom anni nu :)
du gav mig en spirit faktiskt, tack som fan iaf!
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Apr 12 2013 12:44pm
Lmk om någon vill köra lite pvp, var ett tag sen men men, d2 is nice!
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 12 2013 01:04pm
Skulle behöva mula+ancients :)

/e euscnl

This post was edited by fideuu on Apr 12 2013 01:12pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1166167168169170404Next
Add Reply New Topic New Poll