d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11661671681691701131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 19 2011 12:44pm
Quote (Ez4Real @ Feb 19 2011 02:15pm)
så ser nästan alla mina games ut. alltid ngn som feedar och jag som carry ..


det va ironi jag mena med att söder feeda ^_^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 19 2011 01:18pm
Riot team borde lägga ner lite pengar på servrarna istället.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 19 2011 01:25pm
3-1-10 jungle rammus nyss.
vann på 25 B)
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 19 2011 01:27pm
Quote (Nickeee @ 19 Feb 2011 20:25)
3-1-10 jungle rammus nyss.
vann på 25 B)


höde att rammus va svår och stämmer det??xD :PPPPPpppPPPPPp

spelar honom med faila förra gamet för att mina m8s inte diva med mig utan dom lät mig diva själv
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 19 2011 01:30pm
Quote (Ez4Real @ 19 Feb 2011 20:27)
höde att rammus va svår och stämmer det??xD :PPPPPpppPPPPPp

spelar honom med faila förra gamet för att mina m8s inte diva med mig utan dom lät mig diva själv


lol, naaaaaae. :PPppPPPpPpP

såpass.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 19 2011 03:43pm


Äre bara jag som tycker den är för jävla snygg <3 ?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 06:54pm
Quote (eWaste @ Feb 19 2011 09:43pm)
http://i52.tinypic.com/28c2bmt.jpg

Äre bara jag som tycker den är för jävla snygg <3 ?


Den var riktigt fin faktist
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 09:52pm
Nu är det kört. Fyfan vad dåligt det gått. Min rating är så gott som ingen -.-
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 19 2011 09:57pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 20 2011 04:52am)
Nu är det kört. Fyfan vad dåligt det gått. Min rating är så gott som ingen -.-


Testa att dra 106 solo och se hur jävla bra det går då

Grymt kul att alltid behöva lira ensam, grymt kul när folk frågar om man vill vara med

This post was edited by 031 on Feb 19 2011 09:58pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 10:06pm
Quote (031 @ Feb 20 2011 03:57am)
Testa att dra 106 solo och se hur jävla bra det går då

Grymt kul att alltid behöva lira ensam, grymt kul när folk frågar om man vill vara med


du var ju in game 24/7, startade ju ett så¨fort det andra var över,.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11661671681691701131Next
Add Reply New Topic New Poll