Quote (LinkToMyProfile @ Feb 20 2011 04:52am)
Nu är det kört. Fyfan vad dåligt det gått. Min rating är så gott som ingen -.-
Testa att dra 106 solo och se hur jävla bra det går då
Grymt kul att alltid behöva lira ensam, grymt kul när folk frågar om man vill vara med
This post was edited by 031 on Feb 19 2011 09:58pm