d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11651661671681691131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 19 2011 09:44am
22-7-14 med mordekaiser <3
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 19 2011 10:23am
Quote (eWaste @ 19 Feb 2011 16:44)
22-7-14 med mordekaiser <3


3v3 eller 5on5?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 19 2011 10:34am
Quote (Ez4Real @ Feb 19 2011 05:23pm)
3v3 eller 5on5?


5on5
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 10:45am
Från och med nu blir det ashe, lux, katarina, kennen i ranked period. Maybee morde, malphite som tanks dådå som man tänker spela då,.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 19 2011 10:53am
Quote (LinkToMyProfile @ 19 Feb 2011 17:45)
Från och med nu blir det ashe, lux, katarina, kennen i ranked period. Maybee morde, malphite som tanks dådå som man tänker spela då,.


jag tycker inte morde är bra i ranked.

ingen cc alls ;/
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Feb 19 2011 10:59am
Quote (thestrayboys @ 18 Feb 2011 14:25)
League of Legends = LoL
OM NI UNDRAR___


aa sant sant, har inte tänkt på dt!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 19 2011 11:58am
Sjukt pinsam förlust nyss :D

Jag och hallux lekte sönder dom totallt och kunde vinna när som. Så dör båda och dom i vårt lag var värdelösa så vi förlora :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 12:09pm
Quote (Nickeee @ Feb 19 2011 04:53pm)
jag tycker inte morde är bra i ranked.

ingen cc alls ;/


Han kan va bra, dom lägger bra focus på han när han har lågt liv så blir dom kåta på kills :P så använder han sin e+q and skjuta upp skölden medans laget slår på dom, men funkar bara om motståndarna är dumma :P, + att han har bra Dmg för att vara tank.

men du har rätt, om dom vet hur man skall spela emot ahn så är han inte så bra, Malphite ranked tank ftw.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 19 2011 12:11pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 19 2011 12:14pm
Quote (Nickeee @ 19 Feb 2011 16:53)
jag tycker inte morde är bra i ranked.

ingen cc alls ;/


malphite är grym B) speciellt när chefen123 spelar han

3 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 1 Anonyma användare): Kevin, LinkToMyProfile

:O

This post was edited by Chefen on Feb 19 2011 12:18pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 19 2011 12:41pm
Quote (Chefen @ Feb 19 2011 06:14pm)
malphite är grym  B) speciellt när chefen123 spelar han

3 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 1 Anonyma användare): Kevin, LinkToMyProfile

:O


Cheeeeef, play with meeee
Go Back To Svenska Topic List
Prev11651661671681691131Next
Add Reply New Topic New Poll