d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1163164165166167231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 18 2010 04:59pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:




Hahahah, lold :D Bröstklämmarn





Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 23 2010 08:10pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 23 2010 08:15pm
var på nån jävla emofest inatt med massa emos obv?! vid sängen satt det massa krokar i taket med rep och snören ner, hmm undra vad dem användes till?? sen massa fotolampor + var nån fetkamera där
använd fantasin
huva
gås escaped asap
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 24 2010 08:57am
LOOOOOOOOOOOOL

FranceSucks (4:55): u go to konsum and buy snopp

Internskämt dock xD
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Oct 24 2010 09:23am
xpd-trader
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 24 2010 03:11pm
Quote (HaLLuXX @ 24 Oct 2010 16:23)
xpd-trader


Hahahahahaha
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 24 2010 04:16pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Oct 2010 16:57)
LOOOOOOOOOOOOL

FranceSucks (4:55): u go to konsum and buy snopp

Internskämt dock xD


vad är vitsen med att posta ett internskämt här?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 24 2010 04:21pm
Quote (Simun @ 24 Oct 2010 22:16)
vad är vitsen med att posta ett internskämt här?


+1 såklart
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 24 2010 04:32pm
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2010 00:21)
+1 såklart


OH SHI---------

WWUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 24 2010 06:26pm
Quote (Simun @ 25 Oct 2010 00:16)
vad är vitsen med att posta ett internskämt här?


cuz fun


Quote (SCXiao @ 25 Oct 2010 00:21)
+1 såklart


sånt gillar du bra va?


Quote (Simun @ 25 Oct 2010 00:32)
OH SHI---------

WWUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


WUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHA WALWALWOAWLOAWALWOALWLOAW WBHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Go Back To Svenska Topic List
Prev1163164165166167231Next
Add Reply New Topic New Poll