Quote (Simun @ 25 Oct 2010 00:16)
vad är vitsen med att posta ett internskämt här?
cuz fun
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2010 00:21)
+1 såklart
sånt gillar du bra va?
Quote (Simun @ 25 Oct 2010 00:32)
OH SHI---------
WWUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHA WALWALWOAWLOAWALWOALWLOAW WBHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA