d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11621631641651661131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 18 2011 03:28am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Feb 2011 09:07)
Nej nej, helt fel jag e kungen av ip, har ip boosts vettu.





Old and not gold.


har du köpt ip boost för irl $?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 18 2011 04:31am
Äntligen tebax från rördragandet :) nu skall jag spela........................ Kch?


E: Serever nere -.-



Quote (Ez4Real @ Feb 18 2011 10:43am)
#!"#!" #!" !"#

fick 1 mail om ngn ny lancher som behövde folk till test så tänkte sure det jag göra. men nu kan jag inte patcha. så nu sitter jag och instalerar om allt.


fan vad drygt :O


Quote (Chefen @ Feb 16 2011 06:03pm)
ska man skratta eller gråta?

varför inte göra servern(a) bättre? fixa chatten? låta ryssar spela mot ryssar etc? man donerar väl fan inte dom för att dom ska supa upp pengarna (vad annars lägger dom annars pengar på!?)

eller införa ''rank'' ? vi säger att man spelar 5 games och vinner man alla får man en stämpel och så får man bara möta sånna?

de är ju fan inte meningen att man ska behöva skriva testamente innan man ska spela? för att förbereda en kommande hjärnblödning?

rank typ ''ryss,spanjor,svensk'' närå men ''brons,silver,gold'' typ? gold vs gold etc



nu blir de en till kopp rivet kaffe sen så vill jag spela,finns på skype B) (OBS, spelar bara 5 vs 5 ranked) av hälsoskärl


Like a boss B)

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 18 2011 04:54am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 18 2011 04:43am
#!"#!" #!" !"#

fick 1 mail om ngn ny lancher som behövde folk till test så tänkte sure det jag göra. men nu kan jag inte patcha. så nu sitter jag och instalerar om allt.


e/


Quote (swewik @ 18 Feb 2011 10:28)
har du köpt ip boost för irl $?


tror nog har har rafat upp massa win boosts

This post was edited by Ez4Real on Feb 18 2011 04:44am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 18 2011 05:43am
fan vad dom gjort allt flashit då :O blev hur förvirrad som hälst när jag skulle göra ett game xD
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 18 2011 06:18am
LOL hamnade i kö för att komma in LOL

This post was edited by 031 on Feb 18 2011 06:20am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 18 2011 06:19am
Quote (031 @ Feb 18 2011 12:18pm)
BUSY FÖR MIG!!!! HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!


Quote (LinkToMyProfile @ Feb 18 2011 11:43am)
fan vad dom gjort allt flashit då :O blev hur förvirrad som hälst när jag skulle göra ett game xD


Quote (031 @ Feb 18 2011 12:18pm)
BUSY FÖR MIG!!!! HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!


Leet B)

Quote (031 @ Feb 18 2011 12:18pm)
LOL hamnade i kö för att komma in LOL


Ja jag med fett skumt xD

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 18 2011 06:20am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 18 2011 06:20am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 18 2011 01:19pm)
Leet B)


HAHA ty for donation, prooooooooo 1337
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 18 2011 06:26am
Quote (swewik @ 18 Feb 2011 10:28)
har du köpt ip boost för irl $?


sjävlklart inte.


ovärt att köpa.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 18 2011 06:30am
Satan vad flashit allt blivit, känns ju skumt som hellst ^^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 18 2011 06:44am
Så ni kommer in eller? :S
Go Back To Svenska Topic List
Prev11621631641651661131Next
Add Reply New Topic New Poll