nu skall jag spela........................ Kch?
ska man skratta eller gråta?
varför inte göra servern(a) bättre? fixa chatten? låta ryssar spela mot ryssar etc? man donerar väl fan inte dom för att dom ska supa upp pengarna (vad annars lägger dom annars pengar på!?)
eller införa ''rank'' ? vi säger att man spelar 5 games och vinner man alla får man en stämpel och så får man bara möta sånna?
de är ju fan inte meningen att man ska behöva skriva testamente innan man ska spela? för att förbereda en kommande hjärnblödning?
rank typ ''ryss,spanjor,svensk'' närå men ''brons,silver,gold'' typ? gold vs gold etc
nu blir de en till kopp rivet kaffe sen så vill jag spela,finns på skype

(OBS, spelar bara 5 vs 5 ranked) av hälsoskärl