Quote (AMME @ 15 Apr 2016 16:09)
Hade nog tagit Defender of Argus då jag tycker den nästan alltid är användbar med shamans heropower. Hade tagit bloodsail pirate istället för boneguard också men det är nog bara jag,
zombiechow / ooze / frostwolf är lite svårt hade nog tagit ooze ändå även fast du har många 2or även om zombie är grym så känns det som ooze är mer nice.
Tror dock du är overall bättre än mig på hearthstone ändå haha
Ger ungefär samma value till defender som impmaster, speciellt om jag hade plockat på mig en bloodlust senare. Ska se vad tierlistan säger... Ah 68på impmaster och 72 på argus. Så var rätt rätt där kring. Båda helt godkända picks.
Ooze är visseligen bra, men så guldvärd o ha en 1mana minion, speciellt med den valuen som chow har. 1mana för 2/3, det att den healar spelar ingen större roll i början.
boneguard vs bloodsail, är även 50/50 pick, hade jag haft en till vapen skulle jag kanske plockat bloodsail, men nu hade jag en 2/3 body med zombien så en 3/2 (eventuellt högre hp med heropowern) så blev det den. Men du är inte helt ute o cyklar med dina tankar iaf.