d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11611621631641651131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 17 2011 04:39pm
Quote (eviilution @ 17 Feb 2011 22:32)
Värt att köpa runor? Hur många kan man köpa och anvnda samtidigt?


Köp när du dingat lvl 20 är vad de andra rekommenderar ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 17 2011 04:43pm
Quote (ChingeR @ 17 Feb 2011 23:39)
Köp när du dingat lvl 20 är vad de andra rekommenderar ^^


det är i princip ett måste.

Tier 3 runor endast, allt annat e waste of ippzzz.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 17 2011 04:45pm
Quote (Litttle_Brother @ 17 Feb 2011 23:43)
det är i princip ett måste.

Tier 3 runor endast, allt annat e waste of ippzzz.


du är waste av ips :coolface:
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 18 2011 01:34am
orka att servern varit nere i typ 7 timmar -.-
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 18 2011 01:42am
Quote (HaLLuXX @ 18 Feb 2011 08:34)
orka att servern varit nere i typ 7 timmar -.-


Eller så har de bara satt på noobfilter
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 18 2011 01:46am
Quote (ChingeR @ Feb 18 2011 07:42am)
Eller så har de bara satt på noobfilter


bra då slipper vi dig och ryssarna
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 18 2011 01:50am
Quote (HaLLuXX @ 18 Feb 2011 08:46)
bra då slipper vi dig och ryssarna


Det är ju du som fastnat i filtret
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 18 2011 01:55am
Quote (ChingeR @ Feb 18 2011 07:50am)
Det är ju du som fastnat i filtret


noooooooo
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 18 2011 02:35am
Quote (ChingeR @ Feb 18 2011 08:42am)
Eller så har de bara satt på noobfilter


http://www.youtube.com/watch?v=c1Lf_8Lwa8E

This post was edited by 031 on Feb 18 2011 02:35am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 18 2011 03:07am
Quote (ChingeR @ 17 Feb 2011 23:45)
du är waste av ips :coolface:


Nej nej, helt fel jag e kungen av ip, har ip boosts vettu.



Quote (ChingeR @ 18 Feb 2011 08:42)
Eller så har de bara satt på noobfilter


Old and not gold.

Go Back To Svenska Topic List
Prev11611621631641651131Next
Add Reply New Topic New Poll