d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1161162163164165231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 5 2010 08:36pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:




Några episka bilder :D












Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 7 2010 04:54pm
HAHAHAHA

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 7 2010 04:55pm
Quote (Yllegarnet @ 8 Oct 2010 00:54)
HAHAHAHA

http://img812.imageshack.us/img812/7615/1276207098821.jpg


Den är seriöst kung, dock har jag redan postat den :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 11 2010 02:34pm
SÅ KUNG

Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.00
Oct 11 2010 02:35pm
Quote (Yllegarnet @ 8 Oct 2010 00:54)
HAHAHAHA

http://img812.imageshack.us/img812/7615/1276207098821.jpg


haha ägd
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 13 2010 04:22pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 11 2010 09:34pm)
SÅ KUNG

http://www.youtube.com/watch?v=oSQNry_U7oA


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Banned
Posts: 28
Joined: Oct 13 2010
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:23pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 11 2010 10:34pm)
SÅ KUNG

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oSQNry_U7oA[/youtube]


Uld but guld
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 13 2010 04:24pm
Quote (MyCockIsBiggerAndBetterThanYours @ Oct 13 2010 11:23pm)
Uld but guld


epic +1 walrus, yy
Banned
Posts: 28
Joined: Oct 13 2010
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:26pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 22 2010 08:40am)
håller med Ekaan där, BeatL var fett störande.


Äh. Wine cuz I trolld you...

Ni blev så trollade att ni inte visste vart ni skulle ta vägen, och drog automatiskt slutsatsen att det enda vettiga är att hata på mig.

= Jag vann.

Min e-peen växte med en dryg halvmeter.

Därav;

Quote (M00NSHINE @ Oct 14 2010 12:18am)
Han försöker men pitten är så stor så att det gör de svårt att nå till tangentbordet :S

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 14 2010 02:36am
Quote (MyCockIsBiggerAndBetterThanYours @ 14 Oct 2010 00:26)
Äh. Wine cuz I trolld you...

Ni blev så trollade att ni inte visste vart ni skulle ta vägen, och drog automatiskt slutsatsen att det enda vettiga är att hata på mig.

= Jag vann.

Min e-peen växte med en dryg halvmeter.


orka göra multis 24/7 :D

Inte trollade, du var seriös 24/7 och var vädligt negativ! :)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1161162163164165231Next
Add Reply New Topic New Poll