d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11601611621631641131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 17 2011 08:31am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 17 2011 03:22pm)
Brukas säga att US servern har mer noobs, men jag kan inte lova nåt, spelar ej där så mkt xD


Lika bra att sluta då för orkar fan inte mer :cry:
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Feb 17 2011 09:57am
Quote (eWaste @ Feb 17 2011 08:37am)
Han är coolare än dig iaf.


coolare kille ;DD
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 17 2011 11:11am
omg, när ska man vinna ett ranked game solo?
även fast man själv spelar hur bra som helst så förlorar man hur som helst känns det som :(

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 17 2011 12:36pm
Quote (swewik @ 17 Feb 2011 17:11)
omg, när ska man vinna ett ranked game solo?
även fast man själv spelar hur bra som helst så förlorar man hur som helst känns det som :(

http://i53.tinypic.com/10ygvtw.png


Hur fan förlorar man det där? 50kills mot 34?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 17 2011 12:42pm
Quote (eviilution @ 17 Feb 2011 18:36)
Hur fan förlorar man det där? 50kills mot 34?


ja du,
nån jävel som började slå på baronen sen kom de 2 till
sen dog dom och vi förlorade typ?


Omg... det hände ja vann ett ranked :) long time ago :)

eve igen, 9-1-6
vann dock lite pga av att en av dom dc:ade......
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 17 2011 12:50pm
iso game
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Feb 17 2011 02:45pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 17 2011 04:22pm)
Brukas säga att US servern har mer noobs, men jag kan inte lova nåt, spelar ej där så mkt xD


kanske du ska börja dära då <.<
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 17 2011 02:47pm
Quote (kaptenen @ 17 Feb 2011 21:45)
kanske du ska börja dära då <.<


mycket roligt matte heheheh :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 17 2011 03:32pm
Värt att köpa runor? Hur många kan man köpa och anvnda samtidigt?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Feb 17 2011 03:33pm
Quote (eviilution @ Feb 17 2011 09:32pm)
Värt att köpa runor? Hur många kan man köpa och anvnda samtidigt?


300 i taget cirkus
Go Back To Svenska Topic List
Prev11601611621631641131Next
Add Reply New Topic New Poll