Quote (031 @ 17 Feb 2011 15:18)
Funderar på att börja lira på us servern, kanske finns en möjlighet att man lever ett år till isåfall med tanke på att man slipper alla u-lands randoms som "lirar" detta spelet
Brukas säga att US servern har mer noobs, men jag kan inte lova nåt, spelar ej där så mkt xD