d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11591601611621631131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 16 2011 12:41pm
Quote (kaptenen @ 16 Feb 2011 19:40)
du får lägga ner LoL å lira ladderslasher på heltid


Du får lägga ned jsp och börja med att svarva kebab igen
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 16 2011 01:37pm
BIG LMFAO ATM

Ranked bann bug

Trynda Trynda Vlad Trynda

Congratz Riot Team!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 16 2011 01:46pm
körde nyss ett solo ranked, och vet inte hur jag ska beskriva upplevelsen...nått jag kommer minnas för resten av mitt liv :)

kaxiga tattare som snattar och sen feedar och är stolt över sina stats ''K''
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 16 2011 01:47pm
Quote (Chefen @ Feb 16 2011 08:46pm)
körde nyss ett solo ranked, och vet inte hur jag ska beskriva upplevelsen...nått jag kommer minnas för resten av mitt liv :)

kaxiga tattare som snattar och sen feedar och är stolt över sina stats ''K''


så kan det gå
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Feb 16 2011 02:02pm
Quote (ChingeR @ Feb 16 2011 08:41pm)
Du får lägga ned jsp och börja med att svarva kebab igen


coool kille ;DD
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 17 2011 12:37am
Quote (kaptenen @ Feb 16 2011 09:02pm)
coool kille ;DD


Han är coolare än dig iaf.

This post was edited by eWaste on Feb 17 2011 12:38am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 17 2011 03:00am
jag coolast .. sitter i skolan och väntar på att min lektion ska börja så att jag kan få komma hem och spela !!!!!!!!
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 17 2011 04:38am
Quote (Ez4Real @ 17 Feb 2011 10:00)
jag coolast .. sitter i skolan och väntar på att min lektion ska börja så att jag kan få komma hem och spela      !!!!!!!!


Jippi då kommer man hem och ser att internet inte funkar. Felia i mitt hjärta tjalaöalala
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 17 2011 08:18am
Funderar på att börja lira på us servern, kanske finns en möjlighet att man lever ett år till isåfall med tanke på att man slipper alla u-lands randoms som "lirar" detta spelet
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 17 2011 08:22am
Quote (031 @ 17 Feb 2011 15:18)
Funderar på att börja lira på us servern, kanske finns en möjlighet att man lever ett år till isåfall med tanke på att man slipper alla u-lands randoms som "lirar" detta spelet


Brukas säga att US servern har mer noobs, men jag kan inte lova nåt, spelar ej där så mkt xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev11591601611621631131Next
Add Reply New Topic New Poll