d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1151617181936Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2012 11:27am
Quote (Spetch @ 17 Nov 2012 19:16)
taggad som fan. Ska vi äta panpizza tsm?


helt klart, är down to panpizza som fan!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 17 2012 01:06pm
Tydligen var det nu på torsdag... trodde det var en vecka till :p
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 17 2012 07:18pm
alla snorungar snor ju allt på dh, mus, musmatta osv jävla fattig skolpojkar.

Näe fifan o sova med datorn.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 17 2012 07:37pm
Quote (addesmile @ 18 Nov 2012 03:18)
alla snorungar snor ju allt på dh, mus, musmatta osv jävla fattig skolpojkar.

Näe fifan o sova med datorn.


aldrig vart med om ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 08:20pm
Quote (addesmile @ Nov 18 2012 03:18am)
alla snorungar snor ju allt på dh, mus, musmatta osv jävla fattig skolpojkar.

Näe fifan o sova med datorn.


Hade jag kommit på någon snatta något av mig, då jävlar ;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 17 2012 08:21pm
Quote (Spetch @ 18 Nov 2012 04:20)
Hade jag kommit på någon snatta något av mig, då jävlar ;)


Ser jag någon som plockar något ifrån någon annan slår jag fan ihjäl den också :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 09:20pm
Quote (Yllegarnet @ Nov 18 2012 04:21am)
Ser jag någon som plockar något ifrån någon annan slår jag fan ihjäl den också :D


No mercy :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 18 2012 05:24am
Quote (Spetch @ 18 Nov 2012 05:20)
No mercy :D


Indeed! :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 18 2012 05:31am
Tror jag ska åka till DH och sno saker från alla swesubbers som är där.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 18 2012 05:36am
Quote (PlaaD @ 18 Nov 2012 13:31)
Tror jag ska åka till DH och sno saker från alla swesubbers som är där.


:mad:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181936Next
Add Reply New Topic New Poll