Tyvärr. Genom att säga att ödmjukhet nästan är samma sak som falskhet tyder på annat. Det krävs då inga 35 års erfarenhet för att förstå, det är något man lär sig så fort man förstår innebörden av ordet ödmjuk. Så i detta fall har tyvärr inte din erfarenhet någon betydelse

Deffinera "realistisk verklighetsuppfattning", hur ser din "realistiska" syn ut?
"och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag"
Taskig barndom - Check
Tungt beat - Tba
Du har snart allt som krävs för att bli en rappare med andra ord

Skämt å sido, jag har ingen aning om hur du levt ditt liv eller vart någonstans du är idag. Jag har inte heller någon uppfattning om vad ditt mål med livet är. Å andra sidan är det inget som intresserar mig heller. Så länge du är nöjd med dig själv och får ut det du vill av ditt liv så gör allt annat mig detsamma.
Hade jag en dag blivit kung hade det stått "sköt dig själv och skit i andra" på mina enkronor. That's god damn sure!

Du verkar vara lite hjärnskadad ... Du vill veta min realistiska syn på verkligheten och livet... Men samtidigt försöker du göra dig lustig att påstå att jag skulle haft en jobbig barndom? Fil påstår att jag är arbetarklass och har personliga problem, du påstår att jag haft en jobbig uppväxt... Knarkar ni hela högen eller?