d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1151617181921Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 02:59pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 20:54)
Jag har redan svarat på det där, är det allt du klarar av av skriva? COOLT??? COOLT???

Gillar att se människor lida, spelar ingen roll om det är barn, kvinnor eller män...


gillar du även se dig själv lida?...

Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 20:37)
Nej för du skulle hamna under gräsklipparen medans jag stod där i jämte och flinade :) När jag skulle gå ner och hälsa på mina föräldrar för några dagar sedan så såg jag en ungjävel på typ 4-5 år cykla omkull precis framför mig, han slog sig rätt illa... jag bara gick förbi leendes...och sket i ungsatan... Så mycket bryr jag mig.... Då kanske du förstår ungefär vem jag är?


parasit...


E/bara så du vet så är du ett ypperligt exempel på en psykopat

This post was edited by Chefen on May 23 2012 03:00pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:59pm
Quote (x17 @ 23 May 2012 22:47)
Tyvärr. Genom att säga att ödmjukhet nästan är samma sak som falskhet tyder på annat. Det krävs då inga 35 års erfarenhet för att förstå, det är något man lär sig så fort man förstår innebörden av ordet ödmjuk. Så i detta fall har tyvärr inte din erfarenhet någon betydelse :) Deffinera "realistisk verklighetsuppfattning", hur ser din "realistiska" syn ut?

"och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag"
Taskig barndom - Check
Tungt beat - Tba

Du har snart allt som krävs för att bli en rappare med andra ord ;)

Skämt å sido, jag har ingen aning om hur du levt ditt liv eller vart någonstans du är idag. Jag har inte heller någon uppfattning om vad ditt mål med livet är. Å andra sidan är det inget som intresserar mig heller. Så länge du är nöjd med dig själv och får ut det du vill av ditt liv så gör allt annat mig detsamma.
Hade jag en dag blivit kung hade det stått "sköt dig själv och skit i andra" på mina enkronor. That's god damn sure! :)



Du verkar vara lite hjärnskadad ... Du vill veta min realistiska syn på verkligheten och livet... Men samtidigt försöker du göra dig lustig att påstå att jag skulle haft en jobbig barndom? Fil påstår att jag är arbetarklass och har personliga problem, du påstår att jag haft en jobbig uppväxt... Knarkar ni hela högen eller?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:00pm
Quote (Pissboss3 @ 23 May 2012 22:56)
förstår att du började lira diablo iaf, du lär ju få erektion av det



Nej fyfan, har aldrig gått loss på dataspel :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:01pm
Quote (Teposen @ 23 May 2012 22:48)
Chill, folk i min omgivning brukar skaka när jag går förbi med min nyckel



Jag brukar också skaka när jag går förbi mindre vackra människor....
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:02pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:35pm)
Ja det är därför jag aldrig gillat mods på jsp eller vill vara någon själv... Därför att ingen sköter sig. En mod skall vara opartisk inte påverkas av något PM från en desperat snorunge...


Jo, visst bör de vara de, och det är de ju också för det mesta

Det är alltså report knappen det är fel på

Dock så är ju enda skillnaden egentligen att de faktiskt kollar upp postsen om man reportar till någon man känner
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 23 2012 03:02pm
spåra
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:03pm
Quote (Chefen @ 23 May 2012 22:59)
gillar du även se dig själv lida?...



parasit...


E/bara så du vet så är du ett ypperligt exempel på en psykopat



Ja men har du inte fattat det förrän nu att jag har tydliga tendenser till psykopati? Behövs ingen Einstein hjärna till det :)

Är tyvärr ingen bra självplågare, är bättre på att plåga andra än mig själv.....
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 03:05pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:01pm)
Jag brukar också skaka när jag går förbi mindre vackra människor....


Det kallas en spegel ;)

E: Är du en sadist?

This post was edited by Teposen on May 23 2012 03:06pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 03:07pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:03)
Ja men har du inte fattat det förrän nu att jag har tydliga tendenser till psykopati? Behövs ingen Einstein hjärna till det :)

Är tyvärr ingen bra självplågare, är bättre på att plåga andra än mig själv.....


har väl inte granksat dig så värst mycket..och inte trott att du var seriös, men skulle torlka dig lite mer som en bipulär personlighetsklyvning med inslag av psykotiskt beteende och kryddat brist på sympati
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 03:07pm
Quote (Teposen @ 23 May 2012 23:05)
Det kallas en spegel ;)



Nej det kallas för pojkar i övre tonåren med dålig hälsa pga för mycket coca cola, chips, smågodis, hamburgare och pommes frittes. Som det ser ut kommer morgondagens ungdomar gå med rullatorer.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181921Next
Closed New Topic New Poll