d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1151617181998Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 16 2011 06:03am
Olympique Lyon–Apoel FC -> Apoel cuz cypern should win

SSC Napoli–Chelsea -> Chelsea

AC Milan–Arsenal -> Arsenal

FC Basel–Bayern München -> Bayern

Bayer Leverkusen–FC Barcelona -> Barcelol

CSKA Moskva–Real Madrid -> Madrid

Zenit St Petersburg–Benfica -> Benfica

Olympique Marseille–Inter -> Marseille

vad tror ni?

This post was edited by ChingeR on Dec 16 2011 06:05am
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Dec 16 2011 06:24am
bayern vinner hela skiten :baby:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 16 2011 12:35pm
Olympique Lyon–Apoel FC -> Lyon

SSC Napoli–Chelsea -> Napoli skräller

AC Milan–Arsenal -> Arsenal

FC Basel–Bayern München -> Bayern

Bayer Leverkusen–FC Barcelona -> Barcelona

CSKA Moskva–Real Madrid -> Madrid

Zenit St Petersburg–Benfica -> Zenit skräller

Olympique Marseille–Inter -> Marseille
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 16 2011 12:41pm
Olympique Lyon–Apoel FC -> Lyon

SSC Napoli–Chelsea -> Chelsea

AC Milan–Arsenal -> Arsenal

FC Basel–Bayern München -> Bayern

Bayer Leverkusen–FC Barcelona -> Barcelona

CSKA Moskva–Real Madrid -> Madrid

Zenit St Petersburg–Benfica -> Benfica

Olympique Marseille–Inter -> Inter
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 18 2011 03:34am
Min första innebandymatch på 2 månader idag, har inte tränat på så länge, och senaste 4 veckorna har jag varit skadad :D

ifrån 2månaders sölandes+4veckors skador = matchspel? wat
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Dec 18 2011 04:46am
Quote (ChingeR @ 18 Dec 2011 10:34)
Min första innebandymatch på 2 månader idag, har inte tränat på så länge, och senaste 4 veckorna har jag varit skadad :D

ifrån 2månaders sölandes+4veckors skador = matchspel? wat


haha låter intressant :D

vilken position spelar du? :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 05:10am
Go chingchong


inb4brutetben
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 18 2011 06:34am
Quote (Malmy @ 18 Dec 2011 11:46)
haha låter intressant :D

vilken position spelar du? :)


kan spela vart som helst när det gäller div 2 och 3, idag var det ju div 3.
Ska jag spela i div1 så är jag helst vänsterforward som släpar litegranna och hjälper backarna ;)

Quote (umade @ 18 Dec 2011 12:10)
Go chingchong


inb4brutetben


:/
Tror menisken är lite kras igen asså, man känner verkligen det :S
Sen var ju domarn en hora som inte dömde utvisning när jag fick världens fasthållningar och ett hårt slag på fingret så jag inte kunde spela vidare.

Förövrigt så fick jag ont i vänstra axeln igen så jag valde att stå över hela andra period :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 18 2011 06:42am
Quote (ChingeR @ Dec 18 2011 02:34pm)
kan spela vart som helst när det gäller div 2 och 3, idag var det ju div 3.
Ska jag spela i div1 så är jag helst vänsterforward som släpar litegranna och hjälper backarna ;)



:/
Tror menisken är lite kras igen asså, man känner verkligen det :S
Sen var ju domarn en hora som inte dömde utvisning när jag fick världens fasthållningar och ett hårt slag på fingret så jag inte kunde spela vidare.

Förövrigt så fick jag ont i vänstra axeln igen så jag valde att stå över hela andra period :P


Massa mål?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 18 2011 06:45am
Quote (umade @ 18 Dec 2011 13:42)
Massa mål?


Gjorde 2 skott som gick i ribban båda två :/

Annars blev jag fasthållen när jag försökte brunka igenom folk och inte fan fick dom utvisning för upprepade förseelser.


TAGGA FÖR SHITTY-ARSENAL istället.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181998Next
Add Reply New Topic New Poll