Quote (Malmy @ 18 Dec 2011 11:46)
haha låter intressant

vilken position spelar du?

kan spela vart som helst när det gäller div 2 och 3, idag var det ju div 3.
Ska jag spela i div1 så är jag helst vänsterforward som släpar litegranna och hjälper backarna

Quote (umade @ 18 Dec 2011 12:10)
Go chingchong
inb4brutetben
:/
Tror menisken är lite kras igen asså, man känner verkligen det :S
Sen var ju domarn en hora som inte dömde utvisning när jag fick världens fasthållningar och ett hårt slag på fingret så jag inte kunde spela vidare.
Förövrigt så fick jag ont i vänstra axeln igen så jag valde att stå över hela andra period
