d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1151617181926Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold: 0.00
Jul 11 2012 02:55am
Quote (c00kie_m0nster @ Jul 11 2012 10:47am)
cha cha jocke :hug:


Tja man läget.
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold: 0.00
Jul 11 2012 05:14am
Quote (cphannes @ May 3 2012 03:31pm)
Jasså? Varför det då? Har du MoP betan och kan berätta något som jag har missat på den?


Sj har man spelat sen vannila och ja spelet har blivit tråkigt

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 11 2012 06:06am
Borde lägga av med spelet. Loggar in då och då så det är inte värt.. Men vill inte lägga av fören man får sålt kontot vilket är omöjligt i dagens läge så vidare man inte får runt 500 trots alla oldschool grejer man har.. Aja ska ju inte köpa MoP iallafall så man kanske får en anledning att bara sluta!
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 11 2012 07:53am
Quote (Makta @ 11 Jul 2012 13:06)
Borde lägga av med spelet. Loggar in då och då så det är inte värt.. Men vill inte lägga av fören man får sålt kontot vilket är omöjligt i dagens läge så vidare man inte får runt 500 trots alla oldschool grejer man har.. Aja ska ju inte köpa MoP iallafall så man kanske får en anledning att bara sluta!


panda <3
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold: 0.00
Jul 11 2012 10:38pm
Quote (Gaurii @ Jul 11 2012 01:14pm)
Sj har man spelat sen vannila och ja spelet har blivit tråkigt


Asså inget är sig likt från 60 för mig är det inte wow längre jag har i princip slutat spela
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 8 2012 07:15am
MoP ser riktigt nice ut, kör lite på betan nu och ska prova lite raids osv kommande veckor
många som kommer lira eller? :)
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold: 795.40
Aug 8 2012 07:18am
Quote (Tixon @ 8 Aug 2012 14:15)
MoP ser riktigt nice ut, kör lite på betan nu och ska prova lite raids osv kommande veckor
många som kommer lira eller? :)


jupp
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 8 2012 07:36am
Quote (AFRA1D @ 8 Aug 2012 15:18)
jupp


server klass? :o
Member
Posts: 7,754
Joined: Oct 23 2005
Gold: 1,276.30
Aug 8 2012 01:24pm
någon med scroll of res?
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold: 795.40
Aug 8 2012 02:25pm
Quote (Tixon @ 8 Aug 2012 14:36)
server klass? :o


hård tarren mill, har inte beta dock :(
Quote (zajcun @ 8 Aug 2012 20:24)
någon med scroll of res?


ska du ha en eller vill du skicka?

This post was edited by AFRA1D on Aug 8 2012 02:26pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181926Next
Add Reply New Topic New Poll