☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev
1
15
16
17
18
19
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5716
Replies: 254
Track Topic
Gaurii
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold
:
0.00
#161
Jul 11 2012 02:55am
Quote (c00kie_m0nster @ Jul 11 2012 10:47am)
cha cha jocke :hug:
Tja man läget.
Gaurii
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold
:
0.00
#162
Jul 11 2012 05:14am
Quote (cphannes @ May 3 2012 03:31pm)
Jasså? Varför det då? Har du MoP betan och kan berätta något som jag har missat på den?
Sj har man spelat sen vannila och ja spelet har blivit tråkigt
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#163
Jul 11 2012 06:06am
Borde lägga av med spelet. Loggar in då och då så det är inte värt.. Men vill inte lägga av fören man får sålt kontot vilket är omöjligt i dagens läge så vidare man inte får runt 500 trots alla oldschool grejer man har.. Aja ska ju inte köpa MoP iallafall så man kanske får en anledning att bara sluta!
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#164
Jul 11 2012 07:53am
Quote (Makta @ 11 Jul 2012 13:06)
Borde lägga av med spelet. Loggar in då och då så det är inte värt.. Men vill inte lägga av fören man får sålt kontot vilket är omöjligt i dagens läge så vidare man inte får runt 500 trots alla oldschool grejer man har.. Aja ska ju inte köpa MoP iallafall så man kanske får en anledning att bara sluta!
panda
Gaurii
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold
:
0.00
#165
Jul 11 2012 10:38pm
Quote (Gaurii @ Jul 11 2012 01:14pm)
Sj har man spelat sen vannila och ja spelet har blivit tråkigt
Asså inget är sig likt från 60 för mig är det inte wow längre jag har i princip slutat spela
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#166
Aug 8 2012 07:15am
MoP ser riktigt nice ut, kör lite på betan nu och ska prova lite raids osv kommande veckor
många som kommer lira eller?
ch1pper
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold
:
795.40
#167
Aug 8 2012 07:18am
Quote (Tixon @ 8 Aug 2012 14:15)
MoP ser riktigt nice ut, kör lite på betan nu och ska prova lite raids osv kommande veckor
många som kommer lira eller?
jupp
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#168
Aug 8 2012 07:36am
Quote (AFRA1D @ 8 Aug 2012 15:18)
jupp
server klass?
zajcun
Member
Posts: 7,754
Joined: Oct 23 2005
Gold
:
1,276.30
#169
Aug 8 2012 01:24pm
någon med scroll of res?
ch1pper
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold
:
795.40
#170
Aug 8 2012 02:25pm
Quote (Tixon @ 8 Aug 2012 14:36)
server klass?
hård tarren mill, har inte beta dock
Quote (zajcun @ 8 Aug 2012 20:24)
någon med scroll of res?
ska du ha en eller vill du skicka?
This post was edited by AFRA1D on Aug 8 2012 02:26pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
15
16
17
18
19
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact