Quote (gorgy @ 18 Apr 2011 02:07)
Nåja Simon du behöver ju inte vara totaloptimal varje dag men i det långa loppet så är det detta trams som gäller. Jag tänker på alla jag känner till som gymmar lite halvt sådär och pumpar som fan på gymmet men inte sköter kosten - det händer inte ett jävla skit.
Däremot kan du självklart sticka över till en polare direkt efter jobbet/skolan men proteintaget får du ta tag i när du kommer hem om ni nu planerar att ha nudelfest med joltcola eller något istället för riktigt käk.
okej, tack för svaret

jag var bara nyfiken på hur pass mycket man lär dedikera sitt liv till det där.
faaan jag som har vilat i helgen, skulle ut och springa nu på morgonen. sov över till nu så nu hinner jag inte

hatar mig själv just nu.
Quote (x17 @ 18 Apr 2011 08:27)
Ni två kan ju inte vara seriösa med det där svaren?
E: Vad menar du med "vi är"? Generellt biffigare än vad människor är idag eller bara allmänt biffigare än folk här på jsp?
jag antar att de som byggde pyramiderna var biffigare än vad vi är idag. men jag vet inte, har inga källor på det. det var bara ett exempel taget ur luften... ja, det jag menade var att förr i tiden så var vissa folk fett biff utan att mäta sina portioner i gram eller käka något pulver. t.ex. spartanerna
This post was edited by Simon on Apr 18 2011 01:11am