d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1151617181926Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 13 2011 02:14pm
asdrake loota mina stars :(
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:15pm
Quote (jesper @ Mar 13 2011 10:14pm)
gav faktiskt alla i min guild stars 4 real då jag gjorde detta kontot :) efter cirka en månad, hihi (gammal guild inte den jag har just nu)


Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 02:17pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:15)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


lol?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:17pm
Quote (Ekaan @ 13 Mar 2011 21:14)
asdrake loota mina stars :(


cuz pro
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 02:17pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 09:15pm)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA  fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


nice myt :ROFL:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:17pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 09:15pm)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA  fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


Real Name : Younis

Fattar att du ljuger
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 13 2011 02:18pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:15)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA  fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


Så låter det alltid efter att folk insett att dom är så jävla fail.









förövrigt topic made me :rofl:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:18pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:17)
Real Name : Younis

Fattar att du ljuger


najs
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:19pm
Och btw, om han drev så hade han inte pmat mig 4 gånger i rad..
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:19pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:15pm)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...

är ingen tard.... vet att man inte kan skicka  orb / Star..

skulle driva med er , HAHAHAHAHA  fan att ni ens gick på det :D
Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, eller var det verkligen så? XD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181926Next
Add Reply New Topic New Poll