Quote (jesper @ Mar 13 2011 10:14pm)
gav faktiskt alla i min guild stars 4 real då jag gjorde detta kontot

efter cirka en månad, hihi (gammal guild inte den jag har just nu)
Grabbar .. ni kan sluta fejka om detta...
är ingen tard.... vet att man inte kan skicka orb / Star..
skulle driva med er , HAHAHAHAHA fan att ni ens gick på det

Ni är sköna... roligt o byta färg på Namnet ( ''^^ORB^^'' ) och på stjärnorna.. hahahaha