d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev115161718Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 9 2011 12:28pm
Hur i helvete kunde jag missa den här topicen? :lol:

Quote (ankiie @ Oct 12 2010 03:18pm)
en kortis om dig spetch

spetch

Du kan va hur bög som helst tills någon börjar hata,
moget att inte skriva mer som de lata,
du vågar visa dig själv nu och har börjat prata,
så vem ska vi rata? din jävel du luktar apa.
du blir rik på tändsticksaskens bakrund,
kopierade avtalsstyrelsen direkt från din kund,
polisen jagar dig som en hund.
Du tog en 14årig tjej i analen,
vi hittar dig och bevisen via kanalen, filmad i smyg genom flashback portalen.


Quote (ankiie @ Oct 13 2010 06:09pm)
Du är tvärtemot Makta, en kille som saknar nitar.
du har arslet fullt med skitar. Välkommen p12a, du har ursäktats som nolla
Din personlighet du endast kan trolla. för feg för sannings pina,
jag börja inte grina,skaffa dig en brud o häng dig i en lina, det vore prima!


Det där, mina vänner, kan mycket väl vara största failen som någonsin har ägt rum.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2011 12:28pm
Quote (ZippYz @ 9 Jan 2011 19:28)
Hur i helvete kunde jag missa den här topicen? :lol:





Det där, mina vänner, kan mycket väl vara största failen som någonsin har ägt rum.


ahhaha den här topicen gjorde min annars jävligt jobbiga dag :thumbsup:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 9 2011 12:31pm
Quote (Simon @ Jan 9 2011 07:28pm)
ahhaha den här topicen gjorde min annars jävligt jobbiga dag :thumbsup:


Hahahaha.
Ja gud asså.. kommer inte på någon gång jag har skrattat så mycket åt någon liten stackare som nu. :rofl:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jan 9 2011 12:34pm
Quote (ZippYz @ 9 Jan 2011 19:28)
Hur i helvete kunde jag missa den här topicen? :lol:





Det där, mina vänner, kan mycket väl vara största failen som någonsin har ägt rum.


största failen var nog när du hitta hit, killen som spamma och inte förstog varför han fick warns.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2011 12:36pm
Quote (K1NGEN @ 9 Jan 2011 19:34)
största failen var nog när du hitta hit, killen som spamma och inte förstog varför han fick warns.


du har ingen talan då det är uppenbart att du är någon som blivit bannad/sönderhatad och bara gjort nytt acc roflmao

zippyz är söt och sköter sig mkt bra nu för tiden
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 9 2011 12:36pm
Quote (K1NGEN @ Jan 9 2011 08:34pm)
största failen var nog när du hitta hit, killen som spamma och inte förstog varför han fick warns.


Zippyz > K1ngen
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 9 2011 12:37pm
Quote (K1NGEN @ 9 Jan 2011 19:34)
största failen var nog när du hitta hit, killen som spamma och inte förstog varför han fick warns.


uppenbart troll är dåligt troll :)

Skapa ett nytt acc kompis, det skulle zippyz kunna göra om han ville men han gör det inte. Han är en schyst kille :)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 9 2011 12:38pm
Quote (K1NGEN @ Jan 9 2011 07:34pm)
största failen var nog när du hitta hit, killen som spamma och inte förstog varför han fick warns.


Döm mig inte för mitt gamla bagage :)
Kan hålla med om dig att man inte var speciellt hemma på den tiden.

Quote (Fil @ Jan 9 2011 07:37pm)
uppenbart troll är dåligt troll :)

Skapa ett nytt acc kompis, det skulle zippyz kunna göra om han ville men han gör det inte. Han är en schyst kille :)




Quote (Spetch @ Jan 9 2011 07:36pm)
Zippyz > K1ngen


Quote (Simon @ Jan 9 2011 07:36pm)
du har ingen talan då det är uppenbart att du är någon som blivit bannad/sönderhatad och bara gjort nytt acc roflmao

zippyz är söt och sköter sig mkt bra nu för tiden


Snälla ni är :hug:

Tre av er som skriver mitt namn, men ingen av er stavar rätt :lol:

This post was edited by ZippYz on Jan 9 2011 12:41pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jan 9 2011 12:38pm
Quote (Simon @ 9 Jan 2011 19:36)
du har ingen talan då det är uppenbart att du är någon som blivit bannad/sönderhatad och bara gjort nytt acc roflmao

zippyz är söt och sköter sig mkt bra nu för tiden


fanboi fo rescue?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2011 12:39pm
Quote (K1NGEN @ 9 Jan 2011 19:38)
fanboi fo rescue?


hahahaha öppna ögonen, gör ett nytt acc och försök igen plz :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev115161718Next
Add Reply New Topic New Poll