Hur i helvete kunde jag missa den här topicen?

Quote (ankiie @ Oct 12 2010 03:18pm)
en kortis om dig spetch
spetch
Du kan va hur bög som helst tills någon börjar hata,
moget att inte skriva mer som de lata,
du vågar visa dig själv nu och har börjat prata,
så vem ska vi rata? din jävel du luktar apa.
du blir rik på tändsticksaskens bakrund,
kopierade avtalsstyrelsen direkt från din kund,
polisen jagar dig som en hund.
Du tog en 14årig tjej i analen,
vi hittar dig och bevisen via kanalen, filmad i smyg genom flashback portalen.
Quote (ankiie @ Oct 13 2010 06:09pm)
Du är tvärtemot Makta, en kille som saknar nitar.
du har arslet fullt med skitar. Välkommen p12a, du har ursäktats som nolla
Din personlighet du endast kan trolla. för feg för sannings pina,
jag börja inte grina,skaffa dig en brud o häng dig i en lina, det vore prima!
Det där, mina vänner, kan mycket väl vara största failen som någonsin har ägt rum.