d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11516171819100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 18 2009 04:20am
Ja e sjuk, ingen jobbAR :)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Nov 18 2009 04:50am
Quote (Lunuz1 @ Nov 18 2009 10:20am)
Ja e sjuk, ingen jobbAR :)


NAJS :D hemma och nörda hela tiden då ? :)
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 18 2009 06:04am
4 timmar kvar på jobbet!
Snart över..! Woho!
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Nov 18 2009 08:24am
Goddag :)
nån som vet om det finns en lätt läst bok på engelska som man kan se film på? :)
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 18 2009 08:29am
Quote (swewik @ 18 Nov 2009 16:24)
Goddag :)
nån som vet om det finns en lätt läst bok på engelska som man kan se film på? :)


bara rent spontant: the boy in the striped pyjamas

sen finns där ju harry potter o lotr med, men det kanske inte kan definieras som "lättläst" ;P
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 18 2009 08:34am
Quote (swewik @ 18 Nov 2009 15:24)
Goddag :)
nån som vet om det finns en lätt läst bok på engelska som man kan se film på? :)


Testa the beach :]
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Nov 18 2009 08:40am
Quote (BraSma @ Nov 18 2009 02:29pm)
bara rent spontant: the boy in the striped pyjamas

sen finns där ju harry potter o lotr med, men det kanske inte kan definieras som "lättläst" ;P


harry potter gillar jag inte heller så...

ska titta på alla förslag jag får sen när jag kmr hem :)
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 08:50am
god eftermiddag. Vilket regnväder :P
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 18 2009 08:57am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:50)
god eftermiddag. Vilket regnväder :P


vouch, tur att man får skjuts hem annars hade jag fan övervägt att sova över här. cykla i det här pissvädret är inget nöje
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 09:07am
GE MIG SNÖ, GUD! TACK :)

SNÖ > THIS CRAP VÄDER
Go Back To Svenska Topic List
Prev11516171819100Next
Closed New Topic New Poll