Quote (snoramej @ 2 Nov 2009 07:40)
Morrn. Skola idag, sovit ~5 timmar, känner mig taggad!
Borde egentligen svänga förbi affärn och köpa energidryck.
God morgon, jag har sovit 3,5 timme xD
Ändå är jag inte trött och känner mig faktiskt taggad + har ätit havregrynsgröt så är stadigt mätt på det nu.