d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11516171819100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Nov 1 2009 03:11pm
Hai.
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold: 27.90
Nov 1 2009 03:13pm
ja men hallå
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 1 2009 03:24pm
hoi
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 1 2009 03:24pm
Helu
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 1 2009 06:23pm
go natt
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Nov 1 2009 09:00pm
gonatt fettor :hello:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 1 2009 09:18pm
Quote (snigelfis @ 1 Nov 2009 22:24)
Helu


:hello:

Quote (Litttle_Brother @ 2 Nov 2009 01:23)
go natt


Quote (BraSma @ 2 Nov 2009 04:00)
gonatt fettor :hello:


natti
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 2 2009 12:40am
Morrn. Skola idag, sovit ~5 timmar, känner mig taggad!

Borde egentligen svänga förbi affärn och köpa energidryck.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 2 2009 12:53am
Quote (snoramej @ 2 Nov 2009 07:40)
Morrn. Skola idag, sovit ~5 timmar, känner mig taggad!

Borde egentligen svänga förbi affärn och köpa energidryck.


God morgon, jag har sovit 3,5 timme xD

Ändå är jag inte trött och känner mig faktiskt taggad + har ätit havregrynsgröt så är stadigt mätt på det nu.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 2 2009 12:54am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Nov 2009 08:53)
God morgon, jag har sovit 3,5 timme xD

Ändå är jag inte trött och känner mig faktiskt taggad + har ätit havregrynsgröt så är stadigt mätt på det nu.


Haha fyfan. Borde fan svänga förbi konsum björkskatan och köpa en franks :p
Go Back To Svenska Topic List
Prev11516171819100Next
Closed New Topic New Poll