d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev115161718Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 01:10pm
Quote (Emro @ 9 Jun 2010 20:08)
jag har läst många inlägg där han retas för o kolla bögporr :)


Har inte med att tycka illa om bögar att göra.
En länk med vanlig porr i bakgrunden hade varit kul i ett tradetopic också.
Tbh who gives a shit, funny as hell att han kollar bögporr och jsp-ar samtidigt ^^
Alla får vara som dom vill, men de som är som de vill, får vi andra tycka vad vi vill om också ;)

Quote (Emro @ 9 Jun 2010 20:08)
eller så antar jag att det e jag som misstolkar de hela =)


Well, jag tror inte någon känner "hat" mot honom för att han kollar bögporr.

This post was edited by DeemonTools on Jun 9 2010 01:11pm
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Jun 9 2010 01:19pm
Quote (DeemonTools @ 9 Jun 2010 21:10)
Har inte med att tycka illa om bögar att göra.
En länk med vanlig porr i bakgrunden hade varit kul i ett tradetopic också.
Tbh who gives a shit, funny as hell att han kollar bögporr och jsp-ar samtidigt ^^
Alla får vara som dom vill, men de som är som de vill, får vi andra tycka vad vi vill om också ;)



Well, jag tror inte någon känner "hat" mot honom för att han kollar bögporr.


haha nae det va verkligen inte så jag mena att någon hatar honom, mer att folk retas med honom, det kanske tas hårt :)
En tjockis blir ju inte så glad av att bli kallad tjockis liksom :D

Ja kul så innihelvete haha ^^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 9 2010 01:26pm
Skulle bara pröva och se vad som skulle hända med en morot i röven, alltså
inget konstigt. Men när jag böjde mig i en viss vinkel så bröts moroten
av så att toppen typ fastnade inne i analvägen, och nu får jag inte ut
den. Har försökt att trycka ut den men det går inte, jag försökte med
finger att få ut den men glider bara längre in då.

Hjälp :/
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 9 2010 01:27pm
Quote (Emro @ 9 Jun 2010 21:19)
haha nae det va verkligen inte så jag mena att någon hatar honom, mer att folk retas med honom, det kanske tas hårt :)
En tjockis blir ju inte så glad av att bli kallad tjockis liksom :D

Ja kul så innihelvete haha ^^


det är ganska fascinerande vad folk här hatiska. Det goda skrattet jag hade när jag läste pm:sen som strömmade in / sidorna som fylldes / trådarna som gjordes, vändes rätt fort till huvudbry. Stackars alla hatare där ute! stackars mig.

Man borde se den här videon varje gång man vaknar!
http://www.youtube.com/watch?v=wupToqz1e2g&feature=player_embedded

Quote (eviilution @ 9 Jun 2010 21:26)
Skulle bara pröva och se vad som skulle hända med en morot i röven, alltså
inget konstigt. Men när jag böjde mig i en viss vinkel så bröts moroten
av så att toppen typ fastnade inne i analvägen, och nu får jag inte ut
den. Har försökt att trycka ut den men det går inte, jag försökte med
finger att få ut den men glider bara längre in då.

Hjälp :/


pröva att bajsa?

This post was edited by SpAz. on Jun 9 2010 01:27pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 9 2010 01:28pm
Quote (SpAz. @ 9 Jun 2010 19:27)
det är ganska fascinerande vad folk här hatiska. Det goda skrattet jag hade när jag läste pm:sen som strömmade in / sidorna som fylldes / trådarna som gjordes, vändes rätt fort till huvudbry. Stackars alla hatare där ute! stackars mig.

Man borde se den här videon varje gång man vaknar!
http://www.youtube.com/watch?v=wupToqz1e2g&feature=player_embedded


Förresten ska du ha lite tips på lite nya rullar jag tanka hem igår? Riktigt bra imo.
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Jun 9 2010 01:34pm
Quote (eviilution @ 9 Jun 2010 21:28)
Förresten ska du ha lite tips på lite nya rullar jag tanka hem igår? Riktigt bra imo.


Damsugarn kanske får ut stackars moroten ^^
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 9 2010 01:42pm
Quote (SpAz. @ Jun 9 2010 07:27pm)
det är ganska fascinerande vad folk här hatiska. Det goda skrattet jag hade när jag läste pm:sen som strömmade in / sidorna som fylldes / trådarna som gjordes, vändes rätt fort till huvudbry. Stackars alla hatare där ute! stackars mig.

Man borde se den här videon varje gång man vaknar!
http://www.youtube.com/watch?v=wupToqz1e2g&feature=player_embedded



pröva att bajsa?


fan vad du snor saker från gc mannen
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 9 2010 01:44pm
Quote (Madderfakker @ 9 Jun 2010 21:42)
fan vad du snor saker från gc mannen


ja, gc har varit bra idag för en gång skull.
visst är videon bra?
Quote (eviilution @ 9 Jun 2010 21:28)
Förresten ska du ha lite tips på lite nya rullar jag tanka hem igår? Riktigt bra imo.

nae har redan full HD med bögporr

Quote (Madderfakker @ 9 Jun 2010 21:42)
fan vad du snor saker från gc mannen


ja, gc har varit bra idag för en gång skull.
visst är videon bra?
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 9 2010 01:45pm
Quote (SpAz. @ Jun 9 2010 07:44pm)
ja, gc har varit bra idag för en gång skull.
visst är videon bra?
nae har redan full HD med bögporr



ja, gc har varit bra idag för en gång skull.
visst är videon bra?


Ja.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 9 2010 01:48pm
Quote (Madderfakker @ 9 Jun 2010 21:45)
Ja.


hatar d2jsps nya system där man ej behöver ctrl+c längre.
eller nä det är bra men jag är för van vid det gamla
xd
Go Back To Svenska Topic List
Prev115161718Next
Closed New Topic New Poll