Quote (f10eq @ Mar 31 2010 05:46pm)
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.
Well yes, men bara när jag inte dricker det.
Sitter o skakar