d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 91
Joined: May 29 2010
Gold: 8.00
Jun 2 2010 02:49am
Maxwell house är nog fan det godaste färdigmalda kaffet. Maler jag själv blir det nog Zoegas eller någon annan "lyxig" bönsort :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 2 2010 02:54am
Quote (f10eq @ Mar 31 2010 05:46pm)
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.


Well yes, men bara när jag inte dricker det.

Sitter o skakar
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 2 2010 03:01am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Jun 2010 10:54)
Well yes, men bara när jag inte dricker det.

Sitter o skakar


:thumbsup:

dricker i princip bara kaffe när jag blir bjuden :=)
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 2 2010 03:02am
löfbergs lila mellan rost B)
Member
Posts: 91
Joined: May 29 2010
Gold: 8.00
Jun 2 2010 03:59am
Quote (Goss3N @ Jun 2 2010 11:01am)
:thumbsup:

dricker i princip bara kaffe när jag blir bjuden :=)


Gratis är godast! :-D

This post was edited by betongfundament on Jun 2 2010 03:59am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 2 2010 04:05am
Quote (betongfundament @ 2 Jun 2010 11:59)
Gratis är godast!  :-D


haha vem väljer betongfundament som nick egentligen :D
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 2 2010 04:07am
Quote (Goss3N @ Jun 2 2010 10:05am)
haha vem väljer betongfundament som nick egentligen :D


det är nog trophys hemliga assistent.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 14 2010 03:15am
kaffedags :>
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 14 2010 03:33am
Dricker bara kaffe på morgonen och kvällen kan hända ibland. Gevalia mellanrost typ :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 14 2010 07:11am
Drack nyss kaffelatte (stavning?) på ett café med mor, det var ganska gott :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll