d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev1151617181925Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 26 2009 03:00pm
One hit to the body!!!!!!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 26 2009 03:01pm
Quote (DoOmY @ Wed, 26 Aug 2009, 22:20)
Sovdags?

Kom ihåg nattlampan.


HAHA, lold!

Quote (Andepen @ Wed, 26 Aug 2009, 22:04)
Simon, jag skulle gärna sitta och äga sönder mr oskuld men jag har inte tid. :s

fuu school


jag vet, vi kan fortsätta imorrn :) (a) <3
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 26 2009 03:02pm
Quote (Alphabetz @ Wed, 26 Aug 2009, 22:01)
HAHA, lold!



jag vet, vi kan fortsätta imorrn :) (a) <3


Om han vågar sätta sin fot i sweforum igen dvs ^_^
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2009 09:51pm

Quote (SCXiao @ Wed, 26 Aug 2009, 20:24)
Men konstigt, det kan bero på att jag är 100% islänning och inte svensk?
Varför lär du dig inte stava då? Är du typ 13 år eller nått?

<insert "insult" here>


e inte du en bbblatte?

Member
Posts: 5,408
Joined: Jun 25 2007
Gold: 44.90
Aug 27 2009 01:01am
Quote (xpd-trader @ Thu, Aug 27 2009, 05:51am)
e inte du en bbblatte?


elakt
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 27 2009 11:52am
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 09:02pm)
Om han vågar sätta sin fot i sweforum igen dvs ^_^


lol om du tror jag går härifrån pga er e du fan dummare än jag trodde :D

This post was edited by heartless10 on Aug 27 2009 11:52am
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2009 12:03pm
Quote (Brasken @ Wed, 26 Aug 2009, 18:18)
Sälj skiten till akara.


detta
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 27 2009 12:13pm
Quote (heartless10 @ Thu, 27 Aug 2009, 18:52)
lol om du tror jag går härifrån pga er e du fan dummare än jag trodde :D


inte många som vill vara någonstans där de blir mobbade :(
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 27 2009 12:39pm
Quote (SCXiao @ Thu, Aug 27 2009, 06:13pm)
inte många som vill vara någonstans där de blir mobbade :(


hehe jag hade skit kul igår när det var typ 15 pers mot mig :D
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Aug 27 2009 12:42pm
Quote (xpd-trader @ Thu, Aug 27 2009, 03:51am)
e inte du en bbblatte?


varför använda de ordet?
onödigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181925Next
Closed New Topic New Poll