Quote (DoOmY @ Wed, 26 Aug 2009, 22:20)
Sovdags?
Kom ihåg nattlampan.
HAHA, lold!
Quote (Andepen @ Wed, 26 Aug 2009, 22:04)
Simon, jag skulle gärna sitta och äga sönder mr oskuld men jag har inte tid. :s
fuu school
jag vet, vi kan fortsätta imorrn

(a)
