d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1151617181951Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:39pm
Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 20:37)
Larsen listen to : Las Palmas - Bidragskungen <00:04/03:13>


ofc smile.gif


Larsen listen to : Las Palmas - Missbruk Beivras <00:03/07:00>

den e skönast tongue.gif eller summer camp


haha,,.. är inte direkt förtjust i Las Palmas tongue.gif haha.
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 01:40pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 21:39)
haha,,.. är inte direkt förtjust i  Las Palmas tongue.gif haha.


dom e inte bra.. men lixom sköna texter tongue.gif
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:40pm
du är lite efterbliven, alla är snälla mot mig nu haha
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:41pm
det var inte till dig 1000 så du vet
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:42pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:40)
du är lite efterbliven, alla är snälla mot mig nu haha


haha är jag efterbliven för att alla är snälla emot dig ??

det betyder väll inte att jag ska va det ?? [snäll alltså]

ha ha
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:43pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:41)
det var inte till dig 1000 så du vet


han är nog inte "efterbliven" ,.. så jag tror han fattar smile.gif
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:43pm
jo smile.gif
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:45pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:43)
jo smile.gif


tss glöm det,.. lär inte va snäll mot nån som ser ut som dogge doggelito!

åk hem och dö!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:49pm
okej gö det du då gör inte mig nåt
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 01:50pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:49)
okej gö det du då gör inte mig nåt


varför ber du mig va snäll då??
känner tyvärr ingen sympati för dig..

This post was edited by RistVaLL on Feb 9 2009 01:50pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151617181951Next
Add Reply New Topic New Poll