Quote (Nickeee @ Tue, 10 Mar 2009, 18:59)
En blondin sade till sin sängpartner för tillfället:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr. bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha, ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!
En blondin ringer sin pojkvän och säger: kan du komma över och hjälpa mig? jag har ett jättepussel. och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra. hennes pojkvän frågar: vad ska det bli när det är färdigt då? enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp.pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne. hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet. han tittar på bitarna en stund, och sen på lådan. sen säger han: för det första, det spelar ingen roll vad vi gör. vi kommer aldrig att kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp. han tar hennes hand och fortsätter: nu tar vi en kopp kaffe och sen, han suckar, sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i lådan igen.
hahahha rolf :D
Quote (EmiJ @ Tue, 10 Mar 2009, 20:51)
Andra va nice :P
lol första var ju stenhård, båda bra men lätt att första var bättre :P
Quote (HereToOwn @ Tue, 10 Mar 2009, 20:33)
En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna under en förlossning till barnets far. Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte igång, blev maskinen inställd på att föra över 25 % av smärtorna till fadern, men mannen märkte ingenting överhuvudtaget. Läkaren tyckte att det verkade märkligt och höjde inställningen till 50 %. Mannen märkte fortfarande ingenting,men kvinnan mådde märkbart bättre. Efter som det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna till mannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtor och ett välskapt barn föddes. Då mannen kom hem från BB, fann han brevbäraren liggandes död vid ytterdörren.
haha :D
Quote (HereToOwn @ Tue, 10 Mar 2009, 22:05)
http://i41.tinypic.com/16hniar.gif
Hitta den på jsp, minns inte på vems account
lol dagens fail ;O
Quote (Linus94 @ Tue, 10 Mar 2009, 16:31)
Myggan e hur sjukt bra som helst ! ;D xD
jao de är roligt ^^
Quote (RistVaLL @ Tue, 10 Mar 2009, 16:32)
><//////">
REGNBÅGS LAX!!
lol sexigt ^^
This post was edited by Litttle_Brother on Mar 10 2009 03:49pm