d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1158159160161162404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 01:55pm
Quote (SCXiao @ 16 Oct 2012 21:52)
Nonladder är för bögar http://i51.tinypic.com/25543eo.gif



a1 hell here I come B)

http://i46.tinypic.com/hsuwpx.jpg


Ah men tänkte om du körde singleplayer och hade laddermode.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 16 2012 01:57pm
Quote (PlaaD @ 16 Oct 2012 21:55)
Ah men tänkte om du körde singleplayer och hade laddermode.


Jaha nä, lirar på bnet :P annars hade jag inte kunnat hålla mig ifrån att fuska med jamella och /players 8 :ph34r:

This post was edited by SCXiao on Oct 16 2012 02:02pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 02:34pm
Quote (SCXiao @ 16 Oct 2012 21:57)
Jaha nä, lirar på bnet :P annars hade jag inte kunnat hålla mig ifrån att fuska med jamella och /players 8 :ph34r:


Dåligt.

/players 8 är ju enda sättet.
Blir ju helt psyksvårt för selffound i hell då.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 19 2012 07:11pm
Äntligen ett 4sox svärd :lol:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2012 07:17am
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2012 03:11)
Äntligen ett 4sox svärd :lol:


Det går framåt! Precis gjort Anya i hell och har hittat bl.a. Skullders och en 4sox cv till mercen (noneth, kan inte använda än <_< )
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 20 2012 07:22am
Quote (SCXiao @ Oct 20 2012 02:17pm)
Det går framåt! Precis gjort Anya i hell och har hittat bl.a. Skullders och en 4sox cv till mercen (noneth, kan inte använda än <_< )


Varför är du inte 99???
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2012 07:30am
Quote (PhearCIII @ 20 Oct 2012 15:22)
Varför är du inte 99???


Spelat för mycket ladder slasher :(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2012 10:37am



Nu då? :unsure:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 9 2012 08:09pm
iso kiras
Member
Posts: 14,639
Joined: Dec 15 2009
Gold: 1,134.00
Nov 13 2012 03:58pm
installerar d2 igen efter att förra datan dog men i slutet av installationen så får jag ett error

Quote
Setup was unable to create the following directory:
    C:\Program Files (x86)\Diablo II\save

Installation aborted.


någon som vet hur man fixar detta? <_<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1158159160161162404Next
Add Reply New Topic New Poll