Quote (Litttle_Brother @ 12 Sep 2010 02:39)
Den är fan bra den där reklamen imo, minns den! Dock lite fel topic att sätta den i imo ^^
jo , kanske det , de roliga i filmen tycker jag är att snubben färgar sitt hår rött för killens skull , mycke ädelt av han men endå lite roligt