d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1157158159160161404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 25 2012 09:44am
Quote (PhearCIII @ 25 Aug 2012 17:13)
Jag vill ha kakor och mjölk!


Fix'd
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Aug 26 2012 10:00am
vad är det egentligen med priserna nu för tiden O_o en hoto för 1 fg?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Aug 26 2012 10:40am
haha...
joinade ett "o mav armor n rune"
försöker få den för io,hel,dol,amn

men han ska ha pul

springer han och SÄLJER DEN TILL FUCKIFNG AKARA ISTÄLLET :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


OMG? den försvann????
jag lämnade aldrig stan :O
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!??!?!?!?!!!?!?!

This post was edited by swewik on Aug 26 2012 10:42am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 26 2012 01:26pm
Quote (PhearCIII @ 25 Aug 2012 17:13)
Fix'd


indeed
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 26 2012 01:38pm
Quote (swewik @ 26 Aug 2012 18:40)
haha...
joinade ett "o mav armor n rune"
försöker få den för io,hel,dol,amn

men han ska ha pul

springer han och SÄLJER DEN TILL FUCKIFNG AKARA ISTÄLLET  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:


OMG? den försvann????
jag lämnade aldrig stan :O
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!??!?!?!?!!!?!?!


not sure if srs or drunk
Member
Posts: 2,775
Joined: May 17 2008
Gold: 410.74
Aug 30 2012 12:25am
Någon som lirar HC? Var hittar man bottar med chaosruns? :( Känner mig heelt ensam här
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Aug 30 2012 02:20am
Absolut, har en 95 Baba:) HCL
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 16 2012 10:17am
Drygt att farma cows i normal för ett 4s sword / pala sköld :lol: 100% selffound paladin B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 01:24pm
Quote (SCXiao @ 16 Oct 2012 18:17)
Drygt att farma cows i normal för ett 4s sword / pala sköld :lol: 100% selffound paladin B)


Kör du laddermode?
Haxx i såna fall, inte legit. Would report/10
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 16 2012 01:52pm
Quote (PlaaD @ 16 Oct 2012 21:24)
Kör du laddermode?
Haxx i såna fall, inte legit. Would report/10


Nonladder är för bögar



a1 hell here I come B)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1157158159160161404Next
Add Reply New Topic New Poll