Nu äre slut på de seriösa ranked solo gameandet....
körde ett game som vart 15min.....
evelin dör efter 4min och drar jag försöker deffa tornet med tryndamare mot 2x skjut gubbar som går som de går och jag dör, evelyn drar
amumu drar
phanteon drar
jag och malz e kvar -.-'
nu blire att försöka förstöra för alla andra x)
/föröska göra så att LOL fixar nått bann system lr ngt dylikt....
ska jiona ranked games och dra dirr

jävligt omoget men känner mig lycklig av det =)