d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1157158159160161231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 7 2010 11:24am
Quote (TB4g @ 7 Sep 2010 19:19)
Jag är fett skillad på matte !


HAHAHA
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 7 2010 11:29am
Quote (Yllegarnet @ Sep 7 2010 06:24pm)
HAHAHA


/thread B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 10 2010 03:34pm
HES SO FLUFFY IM GONNA DIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
Sep 10 2010 03:35pm
LOL ?
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 10 2010 04:33pm
Quote (GoDMax @ 6 Sep 2010 20:12)
Jon bodde på en ö som hade förbindelse med
fastlandet. Varje gång han åkte över bron sa han.
”Jag heter Jon och jag kör över bron”.

En lördag fick han för sig han skulle fara över till
fastlandet och skaffa sig lite fägring. När han for
över bron sa han ”Jag heter Jon och jag kör över
bron”. Väl framme på danshaket träffade han en
kvinna som han tyckte var jättesnygg och som var
villig att följa med hem.

Då dom kom på bron hördes, ”Jag heter Jon och
jag kör över bron”. Väl hemma hamnade dom i
sängen. Jon var heltänd, men så säger hon ”Du,
jag är ledsen, men jag tror jag har fått mens. Fast,
om du vill så har jag ju ett hål till som är användbart”.

Jon visste inte riktigt hur han skulle göra, men okay,
kör till, för man får ju inte vara nödbedd när det pockar
på!

Efter akten var båda nöjda och belåtna och Jon hade
lovat att han skulle köra henne tillbaka till fastlandet.

När dom kom på bron säger Jon som vanligt ”Jag
heter Jon och jag kör över bron”. Träffen tittar lite
illmarigt på Jon och säger ”Jag heter Kjell, och jag är
utklädd i kväll”.







Under alla år som Britta och Bertil varit tillsammans hade Bertil alltid velat älska med lampan släckt. Efter 20 år tröttnade Britta på att  ständigt treva sig fram i mörkret och tände! Hon såg till sin förskräckelse att hennes man använde en dildo och utropade: - FÖRKLARA DET HÄR! VARFÖR HAR DU ANVÄNT EN DILDO UNDER ALLA DESSA ÅR?
Lugnt och sansat sa Bertil: - Jag förklarar dildon om du förklarar varför vi har 5 ungar…


loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

så jävla bra..

den andra också ^_^
Member
Posts: 2,126
Joined: Jun 7 2007
Gold: 2.00
Sep 10 2010 04:43pm
Quote (Marcusd0 @ Sep 10 2010 11:33pm)
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

så jävla bra..

den andra också ^_^


;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 10 2010 05:26pm
för er som inte hört denna GAMLA klassiker :)

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 11 2010 02:54pm
So true

Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Sep 11 2010 02:57pm
Trololol

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 11 2010 05:17pm




This post was edited by Yllegarnet on Sep 11 2010 05:19pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1157158159160161231Next
Add Reply New Topic New Poll