Quote (ankiie @ Apr 20 2012 10:33am)
skönaste ^^
Hehe lite konstigt att ringa dom kanske, men efter American Airlines, VISA, Apple, Samsung, McDonalds, Burger King, massa hotlines och så, så tog en kille som heter Shaun fram sin burk med tigerbalsam och läste upp numret, testade att ringa och förklarade att jag använt det som glidmedel och inte kunde känna min.. Ja.. Ni förstår!
Hon blev sur och sa åt oss att sluta busringa, efter det så ringde vi 10 gånger till varav hon svarade 4 gånger, sa att hon skulle anmäla oss till polisen och grejer, så vi fortsatte ringa i Onsdags natt och igår natt

Sen så tog dom det vidare och började ta fram hennes adress och grejer eftersom när hon inte svarade så kom vi till telefonsvararen där hon sa "This is *namn*'s office blabla" och ringde upp och sa "We know where you studied, where you live etc so stop hanging up on us" lol
F.ö så var det en bög på American Airlines som stötte på mig och sa att jag hade fin röst och ville ge mig rabatt på biljetter, frågade rakt ut om han var homosexuell, fick till svar "yes I am" :mellow:'
Quote (PlaaD @ Apr 20 2012 10:40am)
Tog mig tiden att göra en bra sig
http://img853.imageshack.us/img853/2042/teamswe.png
För 5k fg får ni använda den.
Hahahahahahahhahahahahahahha
This post was edited by PhearCIII on Apr 20 2012 03:42am