Quote (umade @ 28 Mar 2011 14:34)
TAGGA!
PM:ade ook för 4 dagar sedan angående försök om ny chat och han sa att vi inte fick, åtminstone inte nu men möjligtvis i framtiden om vi sköter oss.
asså jag har aldrig fattat detta med att ''fråga om lov'' `? det här forumet påminner ju om mamma pappa barn liksom? ''NEJ JOHAN! du får inget godis på en onsdag''
varför bryr dom sig vad/hur/när man postar?
som att andra sidor skulle haft sånna regler? ''garaget.org, NEJ du får endast kommentera 1 bil per dag''