d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1156157158159160404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 21 2012 08:57am
alltid lika roligt att få folk att grina i pubs
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 22 2012 04:44am
nån som lirar d2 fortfarande :) ?
Member
Posts: 5,071
Joined: Apr 12 2007
Gold: 961.00
Aug 22 2012 12:12pm
självklart! :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 22 2012 05:40pm
Quote (umade @ 28 Mar 2011 14:34)
TAGGA!

PM:ade ook för 4 dagar sedan angående försök om ny chat och han sa att vi inte fick, åtminstone inte nu men möjligtvis i framtiden om vi sköter oss.



asså jag har aldrig fattat detta med att ''fråga om lov'' `? det här forumet påminner ju om mamma pappa barn liksom? ''NEJ JOHAN! du får inget godis på en onsdag''


varför bryr dom sig vad/hur/när man postar?

som att andra sidor skulle haft sånna regler? ''garaget.org, NEJ du får endast kommentera 1 bil per dag''
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 23 2012 07:43am
Tjena, någon som har diablo 2 duell tråden sparad eller har den dött?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 25 2012 03:40am
Quote (Chefen @ 23 Aug 2012 01:40)
asså jag har aldrig fattat detta med att ''fråga om lov'' `? det här forumet påminner ju om mamma pappa barn liksom? ''NEJ JOHAN! du får inget godis på en onsdag''


varför bryr dom sig vad/hur/när man postar?

som att andra sidor skulle haft sånna regler? ''garaget.org, NEJ du får endast kommentera 1 bil per dag''


garaget.org är väl en dålig jämförelse? "får jag lägga upp denna bilen?... Nej den är inte fin nog vi tar ner den igen"
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 25 2012 04:45am
Quote (Chefen @ 23 Aug 2012 01:40)
asså jag har aldrig fattat detta med att ''fråga om lov'' `? det här forumet påminner ju om mamma pappa barn liksom? ''NEJ JOHAN! du får inget godis på en onsdag''


varför bryr dom sig vad/hur/när man postar?

som att andra sidor skulle haft sånna regler? ''garaget.org, NEJ du får endast kommentera 1 bil per dag''


För att folk blev suspended när de gjorde en ny chatt efter att den där jävla islänningen fick den stängd
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 25 2012 04:57am
Quote (SCXiao @ 25 Aug 2012 12:45)
För att folk blev suspended när de gjorde en ny chatt efter att den där jävla islänningen fick den stängd


:rofl:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 25 2012 04:58am
Fan vad längesen det var man spelade D2 känns det som :<
Drog iaf 97 på två gubbar, mina högsta ^^
Alla andra ladders har jag slutat på 96,95 och 94.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 25 2012 09:13am
Quote (umade @ Aug 25 2012 11:58am)
Fan vad längesen det var man spelade D2 känns det som :<
Drog iaf 92 på en bot, min högsta ^^
Alla andra ladders har jag slutat på 90,91 och 91.5.


Fix'd
Go Back To Svenska Topic List
Prev1156157158159160404Next
Add Reply New Topic New Poll