Quote (swewik @ 15 Feb 2011 11:07)
hhahahahahah^^ de har jag också gjort nån gång
antar att du bor 1m från skolan och de inte går nån buss hem heller -.-'
Idag har jag ingen lärare hela dagen, fast jag tar ut en dator och scriptar lite ^^
Det är det jag får göra på tisdagar

Fast snart börjar nog praktik :