d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11561571581591601131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 15 2011 01:37am
Quote (swewik @ 15 Feb 2011 08:13)
:O

typ tank Ryze? :O
har hört han den ska va rätt awesome dock aldrig testat :p
inte mött heller :/
nån som vet?


Typ, magic resistskor, 2 rod of ages archangelstaven och sedan resten av sakerna ifrån defense så ska det nog gå rätt så bra
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 15 2011 03:03am
Quote (ChingeR @ 14 Feb 2011 23:27)
Vårat game? :P

Det var ju jag som var offrareN


Syfta på att jag dog några gånger i onödan när man mosar in i 4 pers :p

Men ahr kommit fram till att judgment är fan en riktigt dålig skill. Iaf efter en stund när man köpt en massa saker. Då den inte baseras på ias'n och critar inte som vanliga slag.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 15 2011 03:18am
Quote (ChingeR @ 15 Feb 2011 07:37)
Typ, magic resistskor, 2 rod of ages archangelstaven och sedan resten av sakerna ifrån defense så ska det nog gå rätt så bra


ah men typ.. han har ju ändå så sjukt nice dmg, måste testas :)
ingen träning ikv :hail:
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 15 2011 03:50am
3 0 3 med lux ranked, låga stats men jag dog inte och vi vann, yaaay ^_^
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 15 2011 03:52am
Quote (031 @ 15 Feb 2011 09:50)
3 0 3 med lux ranked, låga stats men jag dog inte och vi vann, yaaay  ^_^


kan du spela på skolan lr?:O

e: såg att du va 87a och arbetslös :)

This post was edited by swewik on Feb 15 2011 03:53am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 15 2011 03:55am
gahh jag vill spela men nej jag måste åka in till skolan för att sen få reda på att jag igentligen ska komma hit kl 13 ist kl 9 ......
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 15 2011 04:07am
Quote (Ez4Real @ 15 Feb 2011 09:55)
gahh jag vill spela men nej jag måste åka in till skolan för att sen få reda på att jag igentligen ska komma hit kl 13 ist kl 9 ......


hhahahahahah^^ de har jag också gjort nån gång

antar att du bor 1m från skolan och de inte går nån buss hem heller -.-'
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 15 2011 05:14am
Quote (swewik @ 15 Feb 2011 11:07)
hhahahahahah^^ de har jag också gjort nån gång

antar att du bor 1m från skolan och de inte går nån buss hem heller -.-'


Idag har jag ingen lärare hela dagen, fast jag tar ut en dator och scriptar lite ^^
Det är det jag får göra på tisdagar :P

Fast snart börjar nog praktik :
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 15 2011 08:04am
Quote (swewik @ 15 Feb 2011 11:07)
hhahahahahah^^ de har jag också gjort nån gång

antar att du bor 1m från skolan och de inte går nån buss hem heller -.-'


det roligaste va ju att lektionen jag skulle till vara i typ 1min skulle prata med min lärare om vårat nästa arbete. sen fick jag åka hem och buss jvlen gick typ 1timme senare hem gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 15 2011 08:33am
haha egd ^^

kom precis hem efter en slapp skoldag ^^

Kommer vara lika slackish imorrn för att jag har bara lärare halva dagen, och hon är aldrig i samma rum som jag är ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11561571581591601131Next
Add Reply New Topic New Poll