d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1156157158159160231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 5 2010 05:05pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:




Bästa minen och dansen någonsin, jag gillar fan episka troll!!!






This post was edited by Litttle_Brother on Sep 5 2010 05:05pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 6 2010 08:26am
HAHAHA

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 6 2010 08:27am
Quote (Yllegarnet @ Sep 6 2010 04:26pm)
HAHAHA

http://www.youtube.com/watch?v=Ucp7ekNdrNI


HAHAHHAHAHA ÄGD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 6 2010 08:32am
Quote (umade @ 6 Sep 2010 16:27)
HAHAHHAHAHA ÄGD


så jävla kul xD
Member
Posts: 2,126
Joined: Jun 7 2007
Gold: 2.00
Sep 6 2010 12:12pm
Jon bodde på en ö som hade förbindelse med
fastlandet. Varje gång han åkte över bron sa han.
”Jag heter Jon och jag kör över bron”.

En lördag fick han för sig han skulle fara över till
fastlandet och skaffa sig lite fägring. När han for
över bron sa han ”Jag heter Jon och jag kör över
bron”. Väl framme på danshaket träffade han en
kvinna som han tyckte var jättesnygg och som var
villig att följa med hem.

Då dom kom på bron hördes, ”Jag heter Jon och
jag kör över bron”. Väl hemma hamnade dom i
sängen. Jon var heltänd, men så säger hon ”Du,
jag är ledsen, men jag tror jag har fått mens. Fast,
om du vill så har jag ju ett hål till som är användbart”.

Jon visste inte riktigt hur han skulle göra, men okay,
kör till, för man får ju inte vara nödbedd när det pockar
på!

Efter akten var båda nöjda och belåtna och Jon hade
lovat att han skulle köra henne tillbaka till fastlandet.

När dom kom på bron säger Jon som vanligt ”Jag
heter Jon och jag kör över bron”. Träffen tittar lite
illmarigt på Jon och säger ”Jag heter Kjell, och jag är
utklädd i kväll”.







Under alla år som Britta och Bertil varit tillsammans hade Bertil alltid velat älska med lampan släckt. Efter 20 år tröttnade Britta på att ständigt treva sig fram i mörkret och tände! Hon såg till sin förskräckelse att hennes man använde en dildo och utropade: - FÖRKLARA DET HÄR! VARFÖR HAR DU ANVÄNT EN DILDO UNDER ALLA DESSA ÅR?
Lugnt och sansat sa Bertil: - Jag förklarar dildon om du förklarar varför vi har 5 ungar…

This post was edited by GoDMax on Sep 6 2010 12:19pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 6 2010 01:05pm


tjockisar som bråkar blir aldrig fel
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 6 2010 03:41pm
Quote (GoDMax @ 6 Sep 2010 20:12)
Jon bodde på en ö som hade förbindelse med
fastlandet. Varje gång han åkte över bron sa han.
”Jag heter Jon och jag kör över bron”.

En lördag fick han för sig han skulle fara över till
fastlandet och skaffa sig lite fägring. När han for
över bron sa han ”Jag heter Jon och jag kör över
bron”. Väl framme på danshaket träffade han en
kvinna som han tyckte var jättesnygg och som var
villig att följa med hem.

Då dom kom på bron hördes, ”Jag heter Jon och
jag kör över bron”. Väl hemma hamnade dom i
sängen. Jon var heltänd, men så säger hon ”Du,
jag är ledsen, men jag tror jag har fått mens. Fast,
om du vill så har jag ju ett hål till som är användbart”.

Jon visste inte riktigt hur han skulle göra, men okay,
kör till, för man får ju inte vara nödbedd när det pockar
på!

Efter akten var båda nöjda och belåtna och Jon hade
lovat att han skulle köra henne tillbaka till fastlandet.

När dom kom på bron säger Jon som vanligt ”Jag
heter Jon och jag kör över bron”. Träffen tittar lite
illmarigt på Jon och säger ”Jag heter Kjell, och jag är
utklädd i kväll”.







Under alla år som Britta och Bertil varit tillsammans hade Bertil alltid velat älska med lampan släckt. Efter 20 år tröttnade Britta på att  ständigt treva sig fram i mörkret och tände! Hon såg till sin förskräckelse att hennes man använde en dildo och utropade: - FÖRKLARA DET HÄR! VARFÖR HAR DU ANVÄNT EN DILDO UNDER ALLA DESSA ÅR?
Lugnt och sansat sa Bertil: - Jag förklarar dildon om du förklarar varför vi har 5 ungar…


HAHAHAHA KJELL OCH JAG ÄR UTKLÄDD HAHAHAHA ROFFFFLLLLL XDDDD
Member
Posts: 2,126
Joined: Jun 7 2007
Gold: 2.00
Sep 6 2010 04:02pm
Quote (Yllegarnet @ Sep 6 2010 10:41pm)
HAHAHAHA KJELL OCH JAG ÄR UTKLÄDD HAHAHAHA ROFFFFLLLLL XDDDD


xD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 7 2010 11:18am
Quote (GoDMax @ 7 Sep 2010 00:02)
xD


så jävla bra xD
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 7 2010 11:19am
Jag är fett skillad på matte !
Go Back To Svenska Topic List
Prev1156157158159160231Next
Add Reply New Topic New Poll