d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11551561571581591131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 14 2011 01:40pm
Quote (eviilution @ 14 Feb 2011 17:35)
Jevla fan. Är utstäng ifrpån skajpen! Teh chef eller någon annan får kasta in mig igen.


vi skulle spela ett ranked så, skrev ju de till dig på skype
Quote (swewik @ 14 Feb 2011 19:19)
blir ingen daily winn idag :(

lycka till me gameingen gubbar x)


beror på om chefen123 är med eller ej :rolleyes:
Quote (Ez4Real @ 14 Feb 2011 18:43)
#!"#!"!" !"# !"# !"#!" !"#!"# !"#!"

hur fan kan man ha 0-9-0 som RYZE? "!#!"#!" !"# !" #!"# !"# !"# !" !"# !" !" !12  tillbaka till 1420 igen gahhhh kommer aldrig komma ut ifrån 1400


de är ju en klassiker när man kör solo (speciellt ranked).. 1:from? (då får man svaret ryssland eller spanien), sen så kontrar han med och säger ''my first time as ryze''

pricken på i'et
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 14 2011 02:03pm
Quote (Chefen @ Feb 14 2011 07:40pm)


de är ju en klassiker när man kör solo (speciellt ranked).. 1:from? (då får man svaret ryssland eller spanien), sen så kontrar han med och säger  ''my first time as ryze''

pricken på i'et

de e nice*!!!!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 14 2011 04:28pm
Vi smiska ihjäl nyss. Offra mig dock ganska många gånger, men fick fram skit bra damg me garen nu iaf.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2011 05:27pm
Quote (eviilution @ 14 Feb 2011 23:28)
Vi smiska ihjäl nyss. Offra mig dock ganska många gånger, men fick fram skit bra damg me garen nu iaf.


Vårat game? :P

Det var ju jag som var offrareN
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 14 2011 06:48pm
favorit i repris igen...... vi förlorade ett vi ägde
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2011 06:50pm
Quote (Chefen @ 15 Feb 2011 01:48)
favorit i repris igen...... vi förlorade ett vi ägde


Men när jag kör blitzcrap gåre hett till :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 15 2011 12:46am
malzahar <3
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 15 2011 01:08am
Quote (ChingeR @ 14 Feb 2011 23:27)
Vårat game? :P

Det var ju jag som var offrareN


me garen -_- edit: såg att du inte körde garen -.-' menmen...
ska vara karthus som offrar sig, sen har man zihonas ringen som är borttagen och gör sig odödlig(dom blir helt confused vet inte va dom ska göra) och skadar dom 2xx/sek + att man är levande i 8sek efter man dött :) hinner man dra iväg några små puffar slow och ultin :)

This post was edited by swewik on Feb 15 2011 01:09am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 15 2011 01:10am
Quote (swewik @ 15 Feb 2011 08:08)
me garen  -_-
ska vara karthus som offrar sig, sen har man zihonas ringen som är borttagen och gör sig odödlig(dom blir helt confused vet inte va dom ska göra) och skadar dom 2xx/sek + att man är levande i 8sek efter man dött :) hinner man dra iväg några små puffar slow och ultin :)


Eller så skapar man världens bästa build så man blir odödlig :O
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 15 2011 01:13am
Quote (ChingeR @ 15 Feb 2011 07:10)
Eller så skapar man världens bästa build så man blir odödlig :O


:O

typ tank Ryze? :O
har hört han den ska va rätt awesome dock aldrig testat :p
inte mött heller :/
nån som vet?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11551561571581591131Next
Add Reply New Topic New Poll