Quote (eviilution @ 14 Feb 2011 17:35)
Jevla fan. Är utstäng ifrpån skajpen! Teh chef eller någon annan får kasta in mig igen.
vi skulle spela ett ranked så, skrev ju de till dig på skype
Quote (swewik @ 14 Feb 2011 19:19)
blir ingen daily winn idag

lycka till me gameingen gubbar x)
beror på om chefen123 är med eller ej
Quote (Ez4Real @ 14 Feb 2011 18:43)
#!"#!"!" !"# !"# !"#!" !"#!"# !"#!"
hur fan kan man ha 0-9-0 som RYZE? "!#!"#!" !"# !" #!"# !"# !"# !" !"# !" !" !12 tillbaka till 1420 igen gahhhh kommer aldrig komma ut ifrån 1400
de är ju en klassiker när man kör solo (speciellt ranked).. 1:from? (då får man svaret ryssland eller spanien), sen så kontrar han med och säger ''my first time as ryze''
pricken på i'et