Quote (berhemuli @ 17 Apr 2012 07:12)
alltså en station jag aldrig suttit förr på ja, dock kommer jag inte sitta här mer heller, eftersom bara extra.. Schysst tema dock! kaklerna är typ tvspelstema.. dvs pacman o supermario.. snyggaste garanterat!
Negativa är alla dom här bortskämda överklassmänniskorna som är födda med en jävla guldsked i munnen.. Som nyss blev nån snubbe arg för att maskinen inte skrev ut ett kvitto, han sa tillomed att det stod att kvittorna var slut.. Direkt efter att han rageat lite o gått iväg kommer nästa snubbe och köper biljett på samma automat och får kvitto utan problem.. Dvs den första snubben troligen tackade själv nej till kvitto (kanske av misstag) och kände för att dampa på nån annan för sitt eget miss..
Pics or didn't happen!
Haha, älskar sådana typer. Under min första vecka på praktiken följde jag med en undersköterska när vi körde upp en patient till huvudentrén där sjuktransporten var. ALLT vi gjorde var fel enligt honom, han hade dessutom slarvat bort sin plånbok och skulle polisanmäla oss eftersom han trodde att vi hade stulit den. Visade sig att plånboken låg i hans medicinpåse