d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1154155156157158404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 8 2012 12:39pm
Någon som har koll på hur man ska levla från 20-30 i classic? :blush: 20-25 cows 25-30 cs?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 8 2012 12:46pm
Någon som ligger och trycker på insight packs , behöver 2 + en hel
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 10 2012 09:43am
Nu kinesar min gubbe i op teamsweden med runs som visas (zebdia-01 osv)
ifall någon vill leecha ^^

den är inte så bra konfad, kör på vanliga enn te pub dia
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 10 2012 05:13pm
tsdiabaals-xx

Körs i op teamsweden niggas B)
92 hammer 95 sorc som rensar

#1
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 12 2012 05:13am
så får man rd ;PPPppPPppP
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 12 2012 05:17am
Att snitta 3.20 per baalrun borde man väl inte få RD för?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 05:19am
Quote (umade @ 12 May 2012 13:17)
Att snitta 3.20 per baalrun borde man väl inte få RD för?


Tror det är för du slackar med lvlarna lite mycket...
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 12 2012 05:20am
Quote (PlaaD @ May 12 2012 01:19pm)
Tror det är för du slackar med lvlarna lite mycket...


vat?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 05:22am
Quote (umade @ 12 May 2012 13:20)
vat?


Ni ligger dåligt till lvlmässigt :(
Eller skiter ni i först till 99 kanske?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 12 2012 05:22am
10 fcr 5 ene 36 mana 29 light res ring

fördelen med att spela med selffound gear är att man blir så glad för det lilla ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1154155156157158404Next
Add Reply New Topic New Poll