d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11541551561571581131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Feb 14 2011 11:13am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 07:11pm)
re install det är king ;PPPPPPpppPPpPPp


Jag kör HoN atm men såg att det var sjukt många på detta forum som kör LoL

e; det där med summoner verkar jävligt lamt btw

This post was edited by sofft on Feb 14 2011 11:13am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2011 11:22am
Quote (sofft @ 14 Feb 2011 18:13)
Jag kör HoN atm men såg att det var sjukt många på detta forum som kör LoL

e; det där med summoner verkar jävligt lamt btw


Alltså, det där med summoner är ingenting egentligen ^^
Man kallas bara summoner. Fast man kan inte styra sej själv som summoner eller liknande.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 14 2011 11:35am
Jevla fan. Är utstäng ifrpån skajpen! Teh chef eller någon annan får kasta in mig igen.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 14 2011 11:42am
Quote (sofft @ 14 Feb 2011 18:13)
Jag kör HoN atm men såg att det var sjukt många på detta forum som kör LoL

e; det där med summoner verkar jävligt lamt btw


Crille kom igen nu :D Kör kör! det är najs
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 11:47am
KOmmer inte kunna spela förren på fredag :/ skall iväg o jobba.

Quote (031 @ Feb 14 2011 05:56pm)
fjant




:(

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 14 2011 11:59am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 11:56am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 06:47pm)
KOmmer inte kunna spela förren på fredag :/ skall iväg o jobba.


fjant
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Feb 14 2011 12:39pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 14 2011 07:42pm)
Crille kom igen nu :D Kör kör! det är najs


;d a kanske ska kolla om det funkar först ;p
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 14 2011 12:43pm
#!"#!"!" !"# !"# !"#!" !"#!"# !"#!"

hur fan kan man ha 0-9-0 som RYZE? "!#!"#!" !"# !" #!"# !"# !"# !" !"# !" !" !12 tillbaka till 1420 igen gahhhh kommer aldrig komma ut ifrån 1400
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2011 01:14pm
Quote (Ez4Real @ 14 Feb 2011 19:43)
#!"#!"!" !"# !"# !"#!" !"#!"# !"#!"

hur fan kan man ha 0-9-0 som RYZE? "!#!"#!" !"# !" #!"# !"# !"# !" !"# !" !" !12  tillbaka till 1420 igen gahhhh kommer aldrig komma ut ifrån 1400


:hello:
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 14 2011 01:19pm
blir ingen daily winn idag :(

lycka till me gameingen gubbar x)
Go Back To Svenska Topic List
Prev11541551561571581131Next
Add Reply New Topic New Poll