Quote (sofft @ 14 Feb 2011 18:13)
Jag kör HoN atm men såg att det var sjukt många på detta forum som kör LoL
e; det där med summoner verkar jävligt lamt btw
Alltså, det där med summoner är ingenting egentligen ^^
Man kallas bara summoner. Fast man kan inte styra sej själv som summoner eller liknande.