d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1153154155156157404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 8 2012 10:13am
Quote (SCXiao @ May 8 2012 06:10pm)
This + Phoenix, det är så de håller sig levande. Annars får du köra a2 merc med massa damage och life steal, fungerar lika bra så länge din hammer inte är värdelös (maxblock och 75@)


Jo det var det jag övervägde

Min hammer har ju inga problem med något i CS. Maxblock och maxres med rising sun som gör att allt är frid och fröjd.
Jag har fått höra att Rising Sun är ett måste men jag kan ju ha fel :<
Lawbringer + Phoenix + GA + Andy's/Kiras ?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 8 2012 10:19am
Quote (umade @ 8 May 2012 18:13)
Jo det var det jag övervägde

Min hammer har ju inga problem med något i CS. Maxblock och maxres med rising sun som gör att allt är frid och fröjd.
Jag har fått höra att Rising Sun är ett måste men jag kan ju ha fel :<
Lawbringer + Phoenix + GA + Andy's/Kiras ?


Jo jag kör också gärna Rising Sun när jag csar :P

Fin setup men det funkar som sagt lika bra med en a2 merc imo
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 8 2012 11:22am
Det är väl bara bra med eth monarch med Phoenix i på mercen? eller?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 8 2012 11:40am
Quote (umade @ 8 May 2012 19:22)
Det är väl bara bra med eth monarch med Phoenix i på mercen? eller?


^_^ kör stormshield elr sanctuary shield istället :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 8 2012 11:43am
Quote (Intenso8 @ May 8 2012 07:40pm)
^_^ kör stormshield elr sanctuary shield istället :)


Storm/Sanctuary/Phoenix

ångest :(
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 8 2012 11:49am
Quote (umade @ 8 May 2012 19:43)
Storm/Sanctuary/Phoenix

ångest :(


kör du med redemption på din pala är phoenix ganska värdelöst

act 3 merc var ju bara bra när knights casta ironmaiden
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 8 2012 11:56am
Quote (Intenso8 @ 8 May 2012 18:49)
kör du med redemption på din pala är phoenix ganska värdelöst

act 3 merc var ju bara bra när knights casta ironmaiden


han kinesar ju =P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 8 2012 12:05pm
Quote (Ekaan @ May 8 2012 07:56pm)
han kinesar ju =P


;PPPPppppPP
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 8 2012 12:10pm
Quote (Ekaan @ 8 May 2012 19:56)
han kinesar ju =P


Kineser kan köra redemption
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 8 2012 12:32pm
Quote (Intenso8 @ 8 May 2012 19:49)
kör du med redemption på din pala är phoenix ganska värdelöst

act 3 merc var ju bara bra när knights casta ironmaiden


vilket är bortaget:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1153154155156157404Next
Add Reply New Topic New Poll