d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11531541551561571131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 07:02am
Quote (031 @ Feb 14 2011 01:01pm)
yo raped, mad?


Clear win baby! :D
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 07:03am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 02:02pm)
Clear win baby! :D


haha gg
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 14 2011 07:07am
Quote (LinkToMyProfile @ 14 Feb 2011 14:01)
mm han är nice som fan att pusha med, man skall typ spela  Udyr off/tank, heimer, AoE Dmg Som Ryze/katarina etc.


Testa udyr igår, madreds och draken är nere easy på lvl 7, utan problem :)

Jag och KM var nära på att ta några 3v2, hela gamet. tog dom 45min eller vad det nu var.


WW + Udyr är grymt i 3v3. En tank hade suttit fint också som typ - Mundo, morde eller rammus.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 07:12am
Quote (Marcusd0 @ Feb 14 2011 01:07pm)
Testa udyr igår, madreds och draken är nere easy på lvl 7, utan problem :)

Jag och KM var nära på att ta några 3v2, hela gamet. tog dom 45min eller vad det nu var.


WW + Udyr är grymt i 3v3. En tank hade suttit fint också som typ - Mundo, morde eller rammus.


Ye, vi får testa os fram lite senare i normal games, och hitta ett galet team, sedan köra ranked :)

Kch?

Quote (031 @ Feb 14 2011 01:17pm)
shen? yy?


Dr, Shen Isf yy? :D

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 14 2011 07:35am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 07:17am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 02:12pm)
Ye, vi får testa os fram lite senare i normal games, och hitta ett galet team, sedan köra ranked :)

Kch?


shen? yy?
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 08:11am
Quote (031 @ Feb 14 2011 02:17pm)
shen? yy?

Easy win

Shen (jag 5 3 20),kata, olaf, emo och panth (lämna) vs karthus, yi, singed, sion och nidalee

47 - 17

gg


E; ranked gg

This post was edited by 031 on Feb 14 2011 08:11am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 09:53am
Quote (031 @ Feb 14 2011 02:11pm)
Easy win

Shen (jag 5 3 20),kata, olaf, emo och panth (lämna) vs karthus, yi, singed, sion och nidalee

47 - 17

gg


E; ranked gg


INGA KUK SATANS HELVETS AS RYSSAR!?!?!?!? ;PPPppPPpPPPpPPPpPPPPPpPPPPPPPPP

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 14 2011 09:59am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 10:20am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 04:53pm)
INGA KUK SATANS HELVETS AS RYSSAR!?!?!?!?        ;PPPppPPpPPPpPPPpPPPPPpPPPPPPPPP


Trpligen inte (kunde inte hålla mig ifrån skiten ^^)
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Feb 14 2011 11:10am
Jag föröskte spela LoL en gång men så fort jag startade la hela spelet ner dirr. Har inte orkat instalera om det ;P
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 11:11am
Quote (sofft @ Feb 14 2011 05:10pm)
Jag föröskte spela LoL en gång men så fort jag startade la hela spelet ner dirr. Har inte orkat instalera om det ;P


re install dirr det är king ;PPPPPPpppPPpPPp

Quote (sofft @ Feb 14 2011 05:13pm)
Jag kör HoN atm men såg att det var sjukt många på detta forum som kör LoL

e; det där med summoner verkar jävligt lamt btw


Nee fan det är nice, det får ju en att vilja vinna.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 14 2011 11:15am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11531541551561571131Next
Add Reply New Topic New Poll