d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1153154155156157231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 17 2010 10:28am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:



Youtube FTW

Grymt bra imitatör imo! :)



This post was edited by Litttle_Brother on Aug 17 2010 10:28am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Aug 17 2010 10:33am
Quote (Marcusd0 @ 17 Aug 2010 18:26)
http://29.media.tumblr.com/TbiOhUikSp58jendgGOYXNPQo1_500.jpg


10/10

:D

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 17 2010 10:34am
Episk som fan :D

LOL! Så bra

"Jo jag menar jag skulle hellre leka nakenlekar med dig än till exempel med henne där."

"Med mig? Va fan är du bög eller?"

"Jo jag sa ju precis de."

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Member
Posts: 3,946
Joined: Nov 21 2007
Gold: 3,135.65
Aug 17 2010 10:37am
kul natthumor quote från bash

* ab is away - gone, if anyone talks in the next 25 minutes as me it's bm
being an asshole -
<ab> HAHAHA DISREGARD THAT, I SUCK COCKS
Member
Posts: 3,946
Joined: Nov 21 2007
Gold: 3,135.65
Aug 17 2010 10:39am
Quote (Litttle_Brother @ Aug 17 2010 05:34pm)
Episk som fan :D

LOL! Så bra

"Jo jag menar jag skulle hellre leka nakenlekar med dig än till exempel med henne där."

"Med mig? Va fan är du  bög eller?"

"Jo jag sa ju precis de."

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE


Hahaha, den är så jävla bra.

"För han e kille o kåt o bög.. det är ju asnajs."
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 17 2010 10:39am
Lite små seg men ganska rolig :P

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 17 2010 10:54am
Quote (Litttle_Brother @ 17 Aug 2010 18:39)
Lite små seg men ganska rolig :P

http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo


Gammal goding :D Riktigt bra XD
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 17 2010 11:09am
LOOOOL!

Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Aug 17 2010 11:39am


Direkt från existenz! :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 17 2010 12:46pm
Quote (Litttle_Brother @ 17 Aug 2010 19:09)
LOOOOL!

http://www.youtube.com/watch?v=25JmPI6aRQc


Den är för gammal :/

Quote (HereToOwn @ 17 Aug 2010 19:39)
http://www.youtube.com/watch?v=2rg1qOsxdcE

Direkt från existenz! :D


Gammal, dessutom postad på eksistens idag, vilket gör den ännu mer fag :|
Go Back To Svenska Topic List
Prev1153154155156157231Next
Add Reply New Topic New Poll