d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11521531541551561131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 13 2011 06:07pm
TÄNKER FAN ALDRIG MER LIRA DETTA FITTHORSPELET SÅ LÄNGE DET INTE ÄR FULL PREMADE!!! HATA ALLA HORFITTKUKADESÖV NOOBS RYSSAR!!!!!!

This post was edited by Undousuru on Feb 13 2011 06:07pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 14 2011 12:50am
Quote (031 @ Feb 14 2011 01:07am)
TÄNKER FAN ALDRIG MER LIRA DETTA FITTHORSPELET SÅ LÄNGE DET INTE ÄR FULL PREMADE!!! HATA ALLA HORFITTKUKADESÖV NOOBS RYSSAR!!!!!!


Umad?
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 14 2011 02:36am
Quote (031 @ 14 Feb 2011 01:07)
TÄNKER FAN ALDRIG MER LIRA DETTA FITTHORSPELET SÅ LÄNGE DET INTE ÄR FULL PREMADE!!! HATA ALLA HORFITTKUKADESÖV NOOBS RYSSAR!!!!!!


hahahaha fan vad man kan raga på ryssar trodde jag va den ända som hata som så jävla mycke :D äntligen ngn som kan förstå mig
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 02:50am
Quote (Ez4Real @ Feb 14 2011 09:36am)
hahahaha fan vad man kan raga på ryssar trodde jag va den ända som hata som så jävla mycke :D äntligen ngn som kan förstå mig


ryssar,spaniorer,fransmän,polaker,tyskar, ukrainare,portugiser same shit different names, jävla mentalt efterblivna idioter
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 05:26am
Quote (031 @ Feb 14 2011 08:50am)
ryssar,spaniorer,fransmän,polaker,tyskar, ukrainare,portugiser same shit different names, jävla mentalt efterblivna idioter


Så sant som det är sagt Mr, Söder.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 06:17am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 12:26pm)
Så sant som det är sagt Mr, Söder.


Äckliga varelser!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 06:50am
Skall nog fan börja dra Udyr i 3v3, han tar ju draken och rensar skoen jätta snabbt. och en super ganker, stört skön. har bara spelat han i 5v5 innan.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 06:57am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 01:50pm)
Skall nog fan börja dra Udyr i 3v3, han tar ju draken och rensar skoen jätta snabbt. och en super ganker, stört skön. har bara spelat han i 5v5 innan.


nr1 i 3v3 är heimer
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 14 2011 07:01am
Quote (031 @ Feb 14 2011 12:57pm)
nr1 i 3v3 är heimer


mm han är nice som fan att pusha med, man skall typ spela Udyr off/tank, heimer, AoE Dmg Som Ryze/katarina etc.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 14 2011 07:01am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 14 2011 07:01am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 14 2011 02:01pm)
mm han är nice som fan att pusha med, man skall typ spela  Udyr off/tank, heimer, AoE Dmg Som Ryze/katarina etc.


yo raped, mad?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11521531541551561131Next
Add Reply New Topic New Poll