d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11511521531541551131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 13 2011 10:35am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 13 2011 12:19pm
Quote (eWaste @ 13 Feb 2011 17:35)
http://i52.tinypic.com/3506knk.jpg


Inte ens cool. Cry cuz I had 9-0 efter 25min
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 13 2011 02:45pm
Quote (ChingeR @ Feb 13 2011 07:19pm)
Inte ens cool. Cry cuz I had 9-0 efter 25min


Var både tank och dpser :D





!!!!!!FEEDER!!!!!!

This post was edited by eWaste on Feb 13 2011 03:01pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 13 2011 04:14pm
Quote (eWaste @ 13 Feb 2011 21:45)
Var både tank och dpser :D

http://i54.tinypic.com/6g91mw.jpg



!!!!!!FEEDER!!!!!!


vadå photoshop?

hade fan 17/4/17 det där gamet
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 13 2011 04:21pm
Quote (ChingeR @ Feb 13 2011 11:14pm)
vadå photoshop?

hade fan 17/4/17 det där gamet


hahaha noouuu ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 13 2011 04:22pm
Quote (Undousuru @ 13 Feb 2011 23:21)
hahaha noouuu  ^_^


Ganska solklart när han t o m har lagt in font i skiten som är ps font. Printar man lägger man ut bilderna på paint och skriver feeder med pennan



This post was edited by ChingeR on Feb 13 2011 04:23pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 13 2011 04:34pm
Quote (ChingeR @ Feb 13 2011 11:22pm)
Ganska solklart när han t o m har lagt in font i skiten som är ps font. Printar man lägger man ut bilderna på paint och skriver feeder med pennan

http://img543.imageshack.us/img543/5671/asdwad.png


umad? :baby: :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 13 2011 04:41pm
Quote (Undousuru @ 13 Feb 2011 22:34)
umad?  :baby:  :D


Skrev det faktiskt på min bil idag. Blev riktigt snyggt.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 13 2011 04:49pm
Quote (eviilution @ Feb 13 2011 11:41pm)
Skrev det faktiskt på min bil idag. Blev riktigt snyggt.


Gillas!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 13 2011 05:26pm
Får fan inge lir med garen alltså...
Go Back To Svenska Topic List
Prev11511521531541551131Next
Add Reply New Topic New Poll