d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1151152153154155231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 2 2010 08:43am
Quote (TB4g @ 2 Jul 2010 15:42)
tl;dfr.



ekaan .. jag drog den för ett ganska bra tag sen -_-


lold :( // why u hurt me fylings :(
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 2 2010 08:44am
Quote (Ekaan @ Jul 2 2010 03:43pm)
lold :( // why u hurt me fylings :(


cuz jag drog den före dig + old :angel:
Member
Posts: 177
Joined: Jun 29 2010
Gold: 2.37
Jul 2 2010 11:31am
2 tomater gick över en väg då kom vargen men han gillade bara fisk!! HAHAHAHA
Member
Posts: 177
Joined: Jun 29 2010
Gold: 2.37
Jul 2 2010 11:38am
jag har katter i taket men gör inget.. kan försvara mig med en fläkt
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 2 2010 12:40pm
Det var en gång en blind, en döv och en rullstolsbunden ute i skogen.
Efter ett tag så såg dom en grotta, där det stod en skyllt: Gå in och önska dig vad du vill.
Först gick den blinde in och önskade sig, och kom ut och skrek: Grabbar, grabbar, jag kan se igen!!!
Sen gick den döve in och kom sedan ut och skrek att han kunde höra igen.
Sedan var det den rullstolsbundnes tur, han rullade in och kom till slut lugnt ut och sa: Grabbar, titta! Jag har nya hjul.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 3 2010 05:57am


Så jääävla rolig :rofl:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jul 3 2010 05:59am
Quote (Alphabetz @ 3 Jul 2010 11:57)
http://tidningar.vr.se/digitalAssets/8065_kalle_o_hobbe.jpg

Så jääävla rolig :rofl:


g'old :angel:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 3 2010 06:04am
Quote (SCXiao @ 3 Jul 2010 13:59)
g'old :angel:


Orly, didn't know :unsure:
Member
Posts: 571
Joined: Jul 14 2008
Gold: 144.00
Jul 3 2010 12:33pm
tegelsten skämten e inte korrekt, den går till såhär nämligen :

-Det var två rosa elefanter som var ute o flög.
-När den ena krocka så sa den andre
-"De e lugnt, jag har en annan tandborste hemma"
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 3 2010 12:34pm
Quote (Remoted @ Jul 3 2010 07:33pm)
tegelsten skämten e inte korrekt, den går till såhär nämligen :

-Det var två rosa elefanter som var ute o flög.
-När den ena krocka så sa den andre
-"De e lugnt, jag har en annan tandborste hemma"


? :HUH:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1151152153154155231Next
Add Reply New Topic New Poll