Det var en gång en blind, en döv och en rullstolsbunden ute i skogen.
Efter ett tag så såg dom en grotta, där det stod en skyllt: Gå in och önska dig vad du vill.
Först gick den blinde in och önskade sig, och kom ut och skrek: Grabbar, grabbar, jag kan se igen!!!
Sen gick den döve in och kom sedan ut och skrek att han kunde höra igen.
Sedan var det den rullstolsbundnes tur, han rullade in och kom till slut lugnt ut och sa: Grabbar, titta! Jag har nya hjul.