Quote (Nickeee @ Apr 11 2012 12:14am)
lol, när jag körde halka satt då läraren i bilen också. inte via nån jävla walkie talkie

Tror att Gillingebanan är bland Sveriges bättre, stor "säkerhetshall" där dom hade en bil som var uppställd med en stång rakt igenom, så fick man sitta i den och så hade läraren en kontroll som gjorde att hon kunde snurra den åt vardera håll, så fick man känna hur det skulle vara att volta med en bil

Och en annan maskin där man fick sitta i en bilstol som stod på ett släp som var i en ställning som var lite lutande, åkte neråt i 7km/h och tog tvärstopp, så att man skulle få känna på hur en frontalkrock skulle kännas, var illa alltså..

Fast var bra upplagt, 8 pers per grupp, 1 bil och 1 walkie talkie på 2 pers och läraren satt i ett litet hus vid bredvid banan där hon hade översikt över hela halkbanan, där man startade och åkte runt, samt så kunde hon se hastighet, hur långt man kommit och sätta på/av vattnet på banan
Och så fick man sitta själv i bilen, så en fick vänta i båset, var riktigt skönt

Samt nya bilar, 2011 års fullutrustade Honda CRZ/Civic, CRZ var den mest lättkörda bilen jag nånsin kört..
Quote (eviilution @ Apr 11 2012 02:17am)
Har gjort den 2 ggr, båda tycker jag var skit tråkiga. Dom flesta säger att det är kul fast jag förstår inte varför?

Fick dessutom åka till halka nummer 2 med 3 tjejer som fan i mig inte kunde köra bil och den bruden jag fick köra själva halkan med var riktigt kass på att köra.
e: Förövrigt i söndags som det var ett år sen jag blev av med lappen

Morsan ringde och bad mig köra lugnt under påsken. Men det var ingen fara sa jag för att jag skulle supa varje dag ändå

Är väl kul för oss riktiga stadsbor att få dra på lite, speciellt när man inte behöver bry sig om bilen, man får ju köra valfri hastighet en gång, allt över 80

Haha var väl kul?Var bara killar + slöjdamen i min grupp (och tolken), men vi fick ju sitta 1 och 1 i bilarna så inga problem där

Var väl kul det..

Hur värt var det att köra för fort (eller full?) när du förlorade körkortet?