d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1150151152153154231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2010 12:57am
Jag är varken rasist eller nazist, jag är pianist.. ja trycker ner både svarta o vita
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 06:46am
Quote (orvar174 @ 7 Jun 2010 08:57)
Jag är varken rasist eller nazist, jag är pianist.. ja trycker ner både svarta o vita


existenz'd





En till Kalle Anka:
Denna är fan bra och rolig imo, vad tycker du SCXiao? :wub:


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 06:50am
FACEBOOK!



This post was edited by Litttle_Brother on Jun 7 2010 06:50am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 7 2010 06:55am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2010 02:46pm)
existenz'd





En till Kalle Anka:
Denna är fan bra och rolig imo, vad tycker du SCXiao? :wub:


http://kalle.tar.knark.net/serier/1x9yd5cb.jpg


Epic :D
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 1 2010 09:45am
Bump
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 1 2010 02:04pm
Quote (Marcusd0 @ 1 Jul 2010 17:45)
Bump


Bumpa helst inte denna är du snäll.

Iaf: lite liten men ^^



This post was edited by Litttle_Brother on Jul 1 2010 02:05pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 1 2010 02:07pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jul 2010 20:04)
Bumpa helst inte denna är du snäll.

Iaf:  lite liten men ^^

http://i48.tinypic.com/14cbjif.jpg


Du vill ha äran att göra det själv?

old joke btw, men hälge är epic
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 1 2010 02:08pm
Quote (SCXiao @ 1 Jul 2010 22:07)
Du vill ha äran att göra det själv?

old joke btw, men hälge är epic


Äran`?? Lol driver du med mig? En fjollig bump, nn. Handlar inte om det.

Jo Helge är najs. MEN SÅG DU KALLE ANKAN HÖGRE UPP SOM JAG POStat FÖR DIN SKULL???
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 2 2010 08:37am
Visst vore det kul om nigeria mötte tyskland i en fotbolls match
tänk er ni vet där poäng o sånt står

nig - ger
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 2 2010 08:42am
Quote (Litttle_Brother @ Jul 1 2010 09:08pm)
Äran`?? Lol driver du med mig? En fjollig bump, nn. Handlar inte om det.

Jo Helge är najs. MEN SÅG DU KALLE ANKAN HÖGRE UPP SOM JAG POStat FÖR DIN SKULL???


tl;dfr.

Quote (Ekaan @ Jul 2 2010 03:37pm)
Visst vore det kul om nigeria mötte tyskland i en fotbolls match
tänk er ni vet där poäng o sånt står

nig - ger


ekaan .. jag drog den för ett ganska bra tag sen -_-

This post was edited by TB4g on Jul 2 2010 08:42am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1150151152153154231Next
Add Reply New Topic New Poll