Quote (Litttle_Brother @ Jul 1 2010 09:08pm)
Äran`?? Lol driver du med mig? En fjollig bump, nn. Handlar inte om det.
Jo Helge är najs. MEN SÅG DU KALLE ANKAN HÖGRE UPP SOM JAG POStat FÖR DIN SKULL???
tl;dfr.
Quote (Ekaan @ Jul 2 2010 03:37pm)
Visst vore det kul om nigeria mötte tyskland i en fotbolls match
tänk er ni vet där poäng o sånt står
nig - ger
ekaan .. jag drog den för ett ganska bra tag sen
This post was edited by TB4g on Jul 2 2010 08:42am